- AnoniemVlaanderen21 oktober 2011 om 22:14
Hey allemaal,
Allereerst wil ik inderdaad duidelijk maken dat ik uit België, meer bepaald Vlaanderen kom en eerlijk gezegd niet meteen een plaats vond voor hulp omtrent medische problemen op het internet. Daarmee dat ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Ben een jongeman van 21 jaar en loop de laatste maanden steeds rond met een kapotte onderlip, alleen de buitenkant weliswaar. Het is begonnen met de vervelende tik om af en toe je lippen te lekken. Na enige tijd droogde deze dan uit en moest ik lippenbalsem/crème toebrengen. Helaas zorgde dit voor dikkere lippen (meerdere lagen velletjes) en deze begonnen dan ook zelf weer uit te drogen of hier en daar af te breken.
Meestal trok ik deze velletjes dan gewoon van mijn lip, maar dan begon alles weer opnieuw natuurlijk met het uitdrogen en de crème enzovoort. Een andere methode was de lip schuren met iets hard als een tandenborstel of washandje, maar dit zorgde voor een zeer rode en iets wat kapotte lip. Het voordeel was dat je geen velletjes meer zag natuurlijk, maar ook hier begon alles weer op nieuw.
Ik heb dit nu al maanden zo en weet niet meer wat te doen. Laat ik de crème op dan krijg ik teveel velletjes of beginnen deze op zichzelf weer uit te drogen enzoverder. Doe ik helemaal niets dan droogt mijn lip natuurlijk ook uit. Ik vrees ergens dat maanden lang dit zelfde probleem te hebben ondervonden, mijn lip misschien niet meer kan herstellen om dat het dit gewoon vind ondertussen.
Weten jullie wat ik het best kan doen?
Bedankt alvast voor jullie tijd.
1 reactieReagerenAnoniem4 maart 2014 om 16:44hallo, ik zag je reactie hier. Is al wel lang geleden maar ik was op zoek naar een antwoord. Ik heb nl ook al 2 weken een zelfde klacht. Kapotte lip, vlletje er op dus leek te genezen maar dan gaat velletje er weer af en begint alles van voren af aan.
Ben jij er inmiddels vanaf en wat was/is het?
vr. gr.
Reageren