- Anoniem24 december 2019 om 13:12
Hallo,
Ik heb nu zo’n 3 a 4 dagen een klein rood plekje aan mijn bovenlip vast. Ik ben bekend met het koortslip virus en heb dan ook regelmatig een koortslip, ook wel eens op deze plek. Maar momenteel zit er enkel een rood plekje, al een paar dagen, en ik voel er niks van. Geen branderigheid, pijn, jeuk of iets. Ik kan er ook geen blaasje in zien. Bijgevoegd 3 foto’s waarbij de eerste 2 zonder flits zijn gemaakt.
Is dit een koortslip? Of kan dit ook een irritatie zijn? Als ik mn lip helemaal strak trek heb ik het idee dat het enkele haarzakjes zijn die roder zijn en dat zorgt samen voor een roder plekje.
6 reactiesReagerenAnoniem24 december 2019 om 13:14Aanvullend: ik ben een week geleden genezen van een koortslip, op mijn onderlip.
ReagerenAnoniem24 december 2019 om 13:37Excuus, nog een beetje informatie: als ik mijn lip straktrek verdwijnt het plekje
ReagerenJohn (moderator)
24 december 2019 om 18:54Het zou toch een koortslip kunnen zijn
ReagerenAnoniem24 december 2019 om 22:58Zouden er dan geen blaasjes op moeten komen en pijn moeten doen?Ik voel er nog steeds niks van en het lijkt nog steeds op een soort schaafplekje..
ReagerenJohn (moderator)
25 december 2019 om 00:27Komen misschien nog
ReagerenAnoniem25 december 2019 om 09:23Oké. Ik ben een dag verder en nog steeds geen blaasjes oid… Het plekje is hetzelfde, niet groter geworden (paar mm) en ik voel er nog steeds niks van. Bijgevoegd een foto zoals het nu is.
Reageren