- Anoniem26 juli 2019 om 10:56
Hallo.
ik heb momenteel geen koortslip maar ik maak me wel altijd zorgen met de seks ivm mogelijke zelfbesmetting. Nu heb ik geen koortslip maar ik ben altijd erg voorzichtig. Zo ook na het douchen, ik gebruik mijn handdoek (waar ik mijn gezicht ook mee droog) maar één keer. Deze keer was ik bij mijn vriendin en had ik de handdoek op haar kamer gehangen. Deze heeft zij vervolgens gebruikt om mijn penis en buik ‘schoon’ te maken na het klaarkomen. Nu ben ik erg bang dat ik mijzelf besmet heb. Is dat realistisch aangezien ik géén koortslip heb?
4 reactiesReagerenAnoniem26 juli 2019 om 11:11Ook zat er ongeveer 4 uur tussen en was de handdoek al flink opgedroogd.. Maar weet niet of dat invloed heeft
ReagerenAnoniem26 juli 2019 om 12:37Ik of zij heeft dus geen koortslip.. Wellicht wel een rare vraag daarom maar wilde t toch uitsluiten.
ReagerenJohn (moderator)
26 juli 2019 om 15:04Ik vraag me af waar je je dan zorgen over maakt als geen van jullie een koortslip heeft. Misschien moet je daar eens met een psycholoog over praten.
ReagerenAnoniem26 juli 2019 om 15:34U heeft gelijk. Denk dat het naar mijn hoofd is gestegen en dat het een inreeele angst is geworden…
Reageren