- Anoniem10 september 2014 om 06:25
Ik heb sinds gister een hele pijnlijke oksel. Er zat ook een blauwe plek dus ik dacht dat dat de oorzaak was. Nu begon vanacht ook mijn andere oksel pijn te doen. Het doet echt behoorlijk pijn bij elke beweging die ik maak of als ik het lichtjes aanraak. De andere oksel waar ik eerder last van had wordt minder pijnlijk. Ook zijn mijn lymfeklieren opgezet. Denken jullie dat ik nog een paar dagen moet wachten omdat die eerste oksel al minder wordt of moet ik naar de huisarts? Ik heb verder geen koorts.
4 reactiesReagerenAnoniem10 september 2014 om 06:27Ik had trouwens de dagen ervoor steeds jeuk onder m’n oksel
ReagerenJohn (moderator)
10 september 2014 om 08:02Heb je wellicht je oksels geschoren of een nieuwe Deo gebruikt?
Reageren
Ik zou inderdaad even afwachten en kijken hoe het gaat. Als het op het einde van de week nog niet weg is ga dan even naar je huisartsAnoniem10 september 2014 om 11:20Ja scheren doe ik om de paar dagen, maar is nu niet iets anders ofzo. Deo heb ik nog dezelfde. Ik zal inderdaad even afwachten tot het weekend!
ReagerenAnoniem15 september 2014 om 23:27het zou ook een allergische reactie kunnen zijn, dat kan ook door kruisbesmetting, dus een combinatie van bepaalde stoffen. ik heb dit ook wel eens, maar bij mij gaat ook het ademen steeds moeizamer en zwelt alles op en krijg ik allemaal rode vlekken en het doet wel erg veel pijn, vooral omdat het benauwd wordt en er veel druk op/ onder me ribbenkast komt.. ik heb toen een koude douch genomen en ben op bed gaan liggen, na een paar uur werd het minder, maar pas na een paar dagen waren alle zwellingen weg, ook die onder mijn oksels.
ik weet niet waardoor dit gebeurt( welke stoffen), en de dokters staan ook voor een raadsel omdat er niet iets uit mijn bloedonderzoek komt waardoor dat zou kunnen, weten jullie misschien iets?
Reageren