- Anoniem27 juli 2014 om 17:48
Is het normaal bel- en smscontact te hebben met je therapeut als hij vakantie heeft?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 juli 2014 om 19:03Het feit dat je de vraag stelt geeft eigenlijk al aan dat je het antwoord weet.
Reageren
Als je het raar of vreemd vindt en er iets achter zoekt : Stop er dan mee.Anoniem27 juli 2014 om 22:11Ik (wil) er verder niets achter zoeken, ik ben altijd nuchter.
Reageren
Maar ik vroeg me af of het gebruikelijk is. Zou zomaar kunnen, ik heb er niet bar veel verstand van.John (moderator)
27 juli 2014 om 23:23Je zoekt er wel iets achter of je vindt het vreemd. Wees vooral eerlijk tegen jezelf.
Als je het als een volstrekt normale zaak had gezien , had je de vraag niet gesteld. Dan was deze vraag niet eens bij je opgekomen.
ReagerenAnoniem28 juli 2014 om 12:00Ja dat klopt, maar ik heb geen idee hoe therapeuten onderling en met patiënten omgaan. Dus misschien is mijn kleine achterdocht misplaatst? Ik vind het geen probleem maar ik was benieuwd.
ReagerenJohn (moderator)
28 juli 2014 om 15:33Ik heb geen oordeel over je therapeut. Ik ken de persoon niet. Maar een beetje vreemd vind ik het wel.
Reageren
Ik zou niet willen dat patiënten contact met me zouden hebben als ik vakantie had. Zakelijk en privé zou ik duidelijk gescheiden houden. Maar dat is mijn persoonlijk idee.Anoniem28 juli 2014 om 19:54Oke, bedankt! Ik dacht zelf ook al zoiets. Maar als het niet extreem raar is dan is er niets mis mee.
Reageren