- Anoniem8 juni 2016 om 10:58
Hoi even een vraag hier, sinds 2 maanden ben ik niet meer ongesteld geworden, zelf ben ik niet aan de pil meer voor een jaar en heb ook al een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid, maar deze was negatief. Ik ben trouwens 22. De eerste keer dat ik niet ongesteld meer werd ben ik naar de huisarts gegaan en deze verzekerde mij dat er niks aan de hand is maar kon er geen oorzaak voor geven. Hierna ben ik wel seksueel actief geweest zonder condoom helaas, maar heb die ochtend gelijk een morning after pil gehaald en werd een week later ongesteld daarna volgens de planning. Maar nu heb ik weer hetzelfde probleem, ik word niet ongesteld. Heb er in dat hele jaar dat ik geen pil meer slik nooit problemen gehad met mijn menstruatie, ook niet als ik de morning after pil nam en ineens word ik niet meer ongesteld? Nu is mijn cyclus nooit echt heel regelmatig geweest en was nooit de volle 5 dagen, maar alsnog vind ik het gek dat het nu ineens uitblijft en alleen opkomt als ik de morning after pil slik? Heeft iemand hier misschien een idee wat de oorzaak kan zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 juni 2016 om 11:06Moeilijk om zo te zeggen wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de gynaecoloog
Reageren