Zoeken Vraag het forum

Uitblijven menstruatie (3mnd) partner gesteriliseerd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Voor de 3e keer blijft mijn menstruatie uit. Mijn partner is gesteriliseerd, toch een test gedaan. Deze was negatief. Van de huisarts moest ik ook bloedprikken om te kijken of ik in de overgang zat.(ben bijna 34) De bloeduitslag was verder in orde (vond mezelf nog wel te jong voor de overgang:) )

Ik ervaar geen stress, ik gebruik wel medicijnen, deze heb ik al ruim 2 jaar.

Dit is de eerste keer dat mijn menstruatie zo lang weg blijft, ben wel eens later geweest, maar dit is dacht ikzelf wel extreem.

Heb wel vage klachten, vermoeid, futloos gewichtstoename (5kilo 2mnd) en zo’n zin in zoet 🙂

De huisarts heeft gezegd dat ik het moet uitzitten tot ik het weer word.

Zijn er meer mensen die soortgelijke situaties doormaken, want ik weet hier even geen raad mee. Gewoon afwachten??

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je kunt afwachten maar ik zou toch een verwijzing vragen voor de gynaecoloog voor verder onderzoek.

Reageren
    Anoniem

Ja, toch wel…

Ik vond het wel makkelijk afgedaan met wachten tot je het weer wordt..

Reageren
    John (moderator)

Als het de eerste keer zou zijn geweest, was dat in principe wel goed geweest. Maar als het vaker gebeurd is het iets waar naar gekeken moet worden.

Reageren
    Anoniem

Dit is de eerste keer zo extreem( dit is de 3e maand dat ik mijn periode niet heb gehad)

Ik heb vorig jaar ben ik 1 maand niet geweest, ook bij de HA geweest, maar twee weken daarna werd ik het weer.

De daarop volgende maanden was ik normaal tot 1 week te laat.

En toen ineens niets, ook geen druppels of tussendoorbloedingen.

Reageren
    Anoniem

Ik heb wel last van veel slijm… Geen last, maar wel vervelend

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het goed is om toch maar eens naar de gyn te gaan

Reageren
Reageer op: Uitblijven menstruatie (3mnd) partner gesteriliseerd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.