- Anoniem15 maart 2016 om 21:00
Voor de 3e keer blijft mijn menstruatie uit. Mijn partner is gesteriliseerd, toch een test gedaan. Deze was negatief. Van de huisarts moest ik ook bloedprikken om te kijken of ik in de overgang zat.(ben bijna 34) De bloeduitslag was verder in orde (vond mezelf nog wel te jong voor de overgang:) )
Ik ervaar geen stress, ik gebruik wel medicijnen, deze heb ik al ruim 2 jaar.
Dit is de eerste keer dat mijn menstruatie zo lang weg blijft, ben wel eens later geweest, maar dit is dacht ikzelf wel extreem.
Heb wel vage klachten, vermoeid, futloos gewichtstoename (5kilo 2mnd) en zo’n zin in zoet 🙂
De huisarts heeft gezegd dat ik het moet uitzitten tot ik het weer word.
Zijn er meer mensen die soortgelijke situaties doormaken, want ik weet hier even geen raad mee. Gewoon afwachten??
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 maart 2016 om 21:10Je kunt afwachten maar ik zou toch een verwijzing vragen voor de gynaecoloog voor verder onderzoek.
ReagerenAnoniem15 maart 2016 om 21:16John (moderator)
15 maart 2016 om 21:20Als het de eerste keer zou zijn geweest, was dat in principe wel goed geweest. Maar als het vaker gebeurd is het iets waar naar gekeken moet worden.
ReagerenAnoniem15 maart 2016 om 21:28Dit is de eerste keer zo extreem( dit is de 3e maand dat ik mijn periode niet heb gehad)
Ik heb vorig jaar ben ik 1 maand niet geweest, ook bij de HA geweest, maar twee weken daarna werd ik het weer.
De daarop volgende maanden was ik normaal tot 1 week te laat.
En toen ineens niets, ook geen druppels of tussendoorbloedingen.
ReagerenAnoniem15 maart 2016 om 21:37Ik heb wel last van veel slijm… Geen last, maar wel vervelend
ReagerenJohn (moderator)
15 maart 2016 om 21:48Ik denk dat het goed is om toch maar eens naar de gyn te gaan
Reageren