- Roos4 november 2016 om 17:22
Hoi!
Ik ben sinds mijn 13e onestelde en ben nu 21 jaar. Ben toen heel lang onregelmatig ongesteld geweest, soms sloeg ik maanden over. Ben toen met de pil begonnen en ben hier na een jaar (afgelopen februari) mee gestopt. Ik werd gelijk in maart al ongesteld en mijn paar volgende menstruaties kwamen netjes elke keer na 4 weken.
In juni verwachtte ik mijn menstruatie een week voor ik op vakantie zou gaan, ik dacht mooi! Maar hij kwam niet. Pas anderhalve week later, tijdens mijn vakantie kreeg ik bloedverlies. Dit was heel licht en duurde maar 1,5 dag.
Daarna ben ik nog twee keer onhesteld geworden, dit ging verder gewoon normaal.
Nu ben ik 14 september voor het laatst ongesteld geworden. In de week van 24 oktober voelde ik mijn lichaam bijna uit elkaar kloppen van de hormonen. Ik dacht ja hoor nu ga ik ongesteld worden. 26 oktober kreeg ik bloedverlies dus ik dacht zie je. 😉 maar dit was van korte duur en duurde hooguit een halve dag met heel licht bloedverlies. Ik heb in de tussentijd 3 testen gedaan maar allemaal negatief.
Iemand enig idee wat mijn lichaam aan het vogelen is?!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 november 2016 om 18:11Dat is moeilijk te zeggen zonder enig onderzoek
Reageren
Ga eens met de klachten naar de huisartsJuud6 november 2016 om 14:46Hoi Roos,
Ik heb een soort gelijk verhaal. Ik ben in juni gestopt en ben daarna nog niet weer ongesteld geworden.
3 week geleden had ik ook een week lang het gevoel dat ik ongesteld zou worden, ik had toen veel menstruatiepijn, maar nog steeds helemaal geen bloedverlies gehad.
Ben die week erna naar de huisarts gegaan. Uit een bloedtest bleek dat mijn schildklierhormonen normaal waren en ik heb een echo van de eierstokken gehad, waar geen bijzonderheden op waren te zien.Ik ben wel benieuwd of ze bij jou achter de oorzaak kunnen komen.
ReagerenAnoniem16 november 2016 om 04:13Heeeeey,
Reageren
Deze klachten had ik ook…
laat eens een echo maken, daar kunnet ze Veel op zien! Ik heb zelf pcos