- Anoniem11 augustus 2014 om 14:02
Hoi, ik ben een vrouw, begin 30. Ik heb altijd een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen. Ben niet aan de pil oid en heb geen sex gehad.
Een week voor mijn bloeding beginnen de klachten, zoals rugpijn, spierpijn, vermoeidheid en pijntjes in de onderbuik. Elke maand, en zo ook deze maand. Vanuit die duidelijke klachten kan ik precies aangeven welke dag ik ongesteld ga worden.
Alles aan mijn menstruatie klopte, ik had nu eigenlijk meer menstruatie klachten dan normaal, behalve dat het bloeden uit is gebleven.
Nu bijna een week over tijd komt er héél licht wat bruine afscheiding vrij. Bijna niet te zien zo weinig. Nu al een paar dagen. De echte menstruatie blijft uit. Wat is er hier aan de hand?(Ik gebruik geen medicatie, ben nooit geopereerd en niet gestressed.)
Gr Kim
5 reactiesReagerenAnoniem11 augustus 2014 om 14:16Oh ja, wat ook best vreemd is, is dat mijn pre-menstruele klachten, zoals de gespannen borsten gewoon weer verdwijnen. Het lijkt/voelt alsof de menstruatie helemaal niet meer komt?
Daarnaast wel belangrijk om te vermelden is dat ik mijn eisprong altijd goed voel. Zo ook deze keer. En ook vanuit die theorie had ik vorige week al moeten menstrueren.
Iemand een idee?
ReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2014 om 15:59Het kan een keer gebeuren dat een menstruatie uitblijft. Dat kan als je b.v. ziek bent geweest of medicijnen hebt gebruikt, maar ook een keer spontaan voor komen. Omdat zwangerschap uitgeloten is, zou ik de volgende menstruatie even afwachten. Het zou kunnen dat je eerder een tussentijdse bloeding krijgt. Als de volgende menstruatie ook uitblijft ga dan wel naar je huisarts en vraag een verwijzing naar de gynaecoloog.
ReagerenAnoniem11 augustus 2014 om 17:38Ok, dan wacht ik nog even af…
ReagerenAnoniem11 augustus 2014 om 17:38Bedankt voor het reageren trouwens!
ReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2014 om 17:49Graag gedaan. Succes !
Reageren