Zoeken Vraag het forum

Uitblijven menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Mijn situatie is als volgt: ik ben 43 jaar en ik heb geen extreme over of ondergewicht Bmi is wel iets te hoog, ik sport niet zoveel en intensief. Ik heb op het werk wel eens stress maar momenteel helemaal niet. Mijn periodes zijn altijd regelmatig geweest. Ik heb vorig jaar een essure behandeling gehad zonder bijwerkingen en mijn partner is ook gesteriliseerd dus zwangerschap is uitgesloten. Ik heb de laatste 4 maanden wel voor het eerst erg last gehad van vaginale candida waar ik niet van af kom. Huisarts heeft al van alles voorgeschreven en aangeraden wat ik ook heb gevolgd. Ik heb in de laatste 4 mnden wel eens eerder beetje pijn gehad (lijkt bij baarmoederhals te zijn) tijdens gemeenschap. Nu ben ik al anderhalve week niet ongesteld geworden en pijn bij gemeenschap is erger geworden. Wie weet wat dit kan zijn?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Een (candida) infectie zou natuurlijk kunnen, maar eigenlijk is het iets dat onderzocht zou moeten worden door de gynaecoloog. Er zijn meerdere oorzaken mogelijk
    Ga dus naar je huisarts en vraag een verwijzing.

Reageren
Reageer op: Uitblijven menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.