- Anoniem14 september 2015 om 09:56
Hallo,
Mijn situatie is als volgt: ik ben 43 jaar en ik heb geen extreme over of ondergewicht Bmi is wel iets te hoog, ik sport niet zoveel en intensief. Ik heb op het werk wel eens stress maar momenteel helemaal niet. Mijn periodes zijn altijd regelmatig geweest. Ik heb vorig jaar een essure behandeling gehad zonder bijwerkingen en mijn partner is ook gesteriliseerd dus zwangerschap is uitgesloten. Ik heb de laatste 4 maanden wel voor het eerst erg last gehad van vaginale candida waar ik niet van af kom. Huisarts heeft al van alles voorgeschreven en aangeraden wat ik ook heb gevolgd. Ik heb in de laatste 4 mnden wel eens eerder beetje pijn gehad (lijkt bij baarmoederhals te zijn) tijdens gemeenschap. Nu ben ik al anderhalve week niet ongesteld geworden en pijn bij gemeenschap is erger geworden. Wie weet wat dit kan zijn?1 reactieReagerenJohn (moderator)
14 september 2015 om 15:35Een (candida) infectie zou natuurlijk kunnen, maar eigenlijk is het iets dat onderzocht zou moeten worden door de gynaecoloog. Er zijn meerdere oorzaken mogelijk
Reageren
Ga dus naar je huisarts en vraag een verwijzing.