Zoeken Vraag het forum

Uitblijven van menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniemmeisje

Hallo allemaal
    ik heb een vraagje welke redenen kunnen er zijn van uitblijven van menstruatie??
    Vorige maand heb ik mijn menstruatie niet gekregen dus na 3 weken dat ik overtijd was had ik een zwangerschaptestje gedaan maar deze was negatief, dus die maand heb ik totaal geen menstruatie gezien en nu 5dagen geleden zou ik die ook moeten krijgen maar nog steeds zijn ze er niet! daarom wou ik jullie vragen dat iemand weet waarom ze uitblijven
    heb gelezen dat het door medicatie kan, maar ik neem niets van medicatie en ook geen pil
    heb ook gelezen dat het door de stress kan komen maar stress heb ik ook niet want ben een heel ontspannen persoon die zich nooit zorgen maakt
    en heb ook gelezen dat het door dat je gewicht toeneemt of afvalt maar ik zit nog steeds aan mijn zelfde gewicht
    dus weet er iemand waarom mijn menstuatie uitblijft????
    grtjs

3 reacties
    Reageren
    Anoniemmeisje

ik heb diene site al honderde kere gelezen en geen een van die redenen kloppen bij mij ;s;s

Reageren
    martina

hallo
    Ik heb eens 5 maand zonder menstuatie gezeten. Dokter snapte er niks van, elke keer zwangerschapstesten etc. Wat bleek na vele testen, echo’s en meer bleek ik gewoon een urineweginfectie te hebben. zit allemaal zo dicht bij elkaar dat me baarmoeder dacht, ja doei, ik werk nu niet.

Reageren
Reageer op: Uitblijven van menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.