- Anoniem7 maart 2016 om 17:10
Beste mensen,
Bij voorbaat dank voor het lezen van deze vraag. Mijn vriendin is in week 2 de pil vergeten, en heeft de vergeten pil ingenomen binnen de 12 uur. We hebben die avond onveilige seks gehad.
In week 3 was ze weer de pil vergeten, maar die keer na de 12 uur overschrijding. Ze heeft die avond 2 pillen geslikt. En is blijven slikken in haar stopweek omdat de bijsluiter dat zei. We hebben die avond onveilig seks gehad maar ik ben niet klaargekomen.Nu merkt ze zelf toch veranderingen. o.a. moodswings, aankomen, dikkere buik en grotere borsten.
Nu heeft ze met school ook veel stress en heeft ze een lichte herschudding gehad.
MIj lijkt het onwaarschijnlijk dat die symptonen nu al opkomen. Maar je weet nooit. Haar laatste menstruatie was voorbij op de zesde van februari.Ik hoop dat jullie ons wat duidelijkheid kunnen verschaffen. Binnenkort gaan we ook een zwangerschapstest halen om zeker te zijn. Maar met name voor haar is de stress vretend en willen we graag een second opinion.
Dank jullie alvast.
Groetjes van ons 🙂
1 reactieReagerenJohn (moderator)
7 maart 2016 om 17:31De vergeten pil in de tweede week is verder geen probleem. Bij de pil die ze vergeten was in de derde week heeft ze juist gehandeld. Het is niet erg waarschijnlijk dat ze zwanger is.
Reageren