Help!

Gisteren ben ik ongesteld geworden. Alleen is het helemaal niet veel en donkerrood/bruin van kleur.
    Het zit er wel maar komt er niet uit....

Help!! Hoe kan dit? Is dit geen menstruatie?

Reageren

Het zal beslist het begin van de menstruatie zijn. Gewoon even rustig afwachten

Reageren

Ja dat dacht ik ook. Vandaag de hele dag tampons gebruikt. Eind van de middag was het bloed al veel minder. Nu is het helemaal weg. Niks meer...

Ik ben zo bang.

Reageren

En waarom ben je dan zo bang?
    Er is toch niks aan de hand. Een menstruatie kan best wel eens iets anders zijn dan dat je gewend bent.

Reageren

Omdat ik zo bang ben voor een zwangerschap.. Dat wil ik absoluut niet.

En dan ga ik Googlen en alleen maar "zwanger dit dat..."

Ook al heb ik het steeds veilig gedaan.

M'n mestruatie was altijd goed en nu ineens niet. Als dat zo is dan denk ik dat het niet klopt.

Reageren

Je moet je daar niet zo druk over maken. Een menstruatie kan best wel eens anders zijn dan je bent gewend.
    Als je daar ongerust over blijft doe dan een zwangerschapstest dan weet je het zeker.

Reageren

Bedankt.

Twee menstruaties geleden was het ook erg raar, toen heb ik een test gedaan, negatief.

Mijn vorige menstruatie kwam een dag te laat door de griep maar was daarna wel normaal.

Nu is m'n menstruatie weer raar maar het de hele maand veilig gedaan. Wel veel stress gehad de afgelopen week.

Ik maak mij zo'n zorgen... Is het mogelijk dat het zo kan zijn? Pil altijd goed geslikt, wel (meer dan 4 uur na inname) overgegeven in week 1 en wat diarree gehad in week 2....

Reageren

Stress kan daar ook nogal wat invloed op hebben en diarree ook...

Reageren

Diarree kwam in week 2, had woensdagavond pil genomen, overdag een beetje last gehad d'r van en s'avonds pil weer genomen. Volgende dag weg. Veilig gedaan.

Klinkt dit als gevaarlijk?

En de vorige keren wel gewoon normaal ongesteld geweest. Dit zegt toch ook genoeg over dat ik toen niet zwanger was?

Ik heb echt even geruststelling nodig 🙁

Reageren

Ik bedoelde de diarree niet i.v.m. de werkzaamheid van de pil, maar het vochtverlies. Dat kan de menstruatie ook doen verminderen.

Reageren

Oké bedankt. Net alleen een streepje bloed in maansverbandje. Hopelijk zet het vannacht door. Vrijdag moeten worden maar gewoon wel steeds kleine beetjes.

Wel deze pilstrip veel en vaak misselijk. Iets mee te maken?

En de vorige keren menstruaties, geeft toch gewoon aan dat ik toen niet zwanger was??

Vreselijk vind ik dit

Reageren

Gewoon even rustig afwachten.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Help!

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe