- Anoniem31 december 2015 om 18:28
Wie kan we van deze angst/stress helpen?! Ik heb afgelopen maandag seks gehad de condoom is gescheurd (gebruik de pil niet) ik heb dinsdag de MAP geslikt. Ik moest eigenlijk woensdag ongesteld worden. Ik heb van bijwerkingen gehoord dat ongesteldheid dan uitgesteld kan worden. Maar hoelang kan die uitgesteld worden? Of kan je ook een keer overslaan? Mijn buik rommelt allemaal. Maar misschien kan dat ook te maken hebben met mijn stoelgang. Kan iemand me vertellen wanneer ik ongesteld kán worden. En me een beetje gerust kan stellen. Ik heb al heel veel links gelezen over ongesteld worden na de morning After pil. Maar ik wil toch wat personenlijk advies in mijn geval. Want ik heb de MAP geslikt terwijl ik de dag daarna ongesteld hoorde te zijn. Alvast heel erg bedankt!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
1 januari 2016 om 01:17Niet iedereen reageert hetzelfde op de MAP. Maar het is inderdaad mogelijk dat je menstruatie later komt of uitblijft. Normaliter krijg je van de MAP na ca. 1 week een doorbraakbloeding. Je zult het even af moeten wachten
Reageren