Zoeken Vraag het forum

Ongesteldheid blijft uit na MAP

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Moon

Ik heb op 18 maart sex gehad en vertrouwde het niet waardoor ik de dag erna een MAP heb genomen. Ik moest kort daarna al ongesteld worden en kreeg inderdaad ook een bloeding op 22 maart. Dit duurde 5 dagen. Ik had nu afgelopen zondag weer ongesteld moeten worden. Ik heb nog 1x sex gehad 2 weken terug, dit was niet veilig maar wel voor het zingen de kerk uit. Ik heb gister voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief. Wat kan er aan de hand zijn? Ik had zondag, toen ik eigenlijk ongesteld moest worden, wel last van menstruatie symptomen zoals krampen, moe, etc. Wie geeft me antwoord?

Ik zou deze week namelijk eigenlijk een spiraaltje zetten maar dat doen ze niet omdat ik nog geen menstruatie had.

1 reactie
    Reageren
    Peter (huisarts)

Je zou natuurlijk WEL zwanger kunnen zijn!
    Ik neem aan dat je niet de pil gebruikt? Dus onbeschermd vrijen kan zwangerschap geven (Voor het zingen de kerk uigaan: met voorvocht zaadcellen krijgen of met een zaadlozing…het blijft een zwangerschapskans)

Reageren
Reageer op: Ongesteldheid blijft uit na MAP
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.