Zoeken Vraag het forum

Niet ongesteld na MAP

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Emma

Hoi allemaal,
    Ik heb een vraagje. Ik heb op 16-11 onveilige seks gehad met m’n vriend. De volgende dag (17-11)rond 1 uur s’middags de map genomen. M’n eisprong zou plaats vinden op 22-11, maar ik nam het zekere voor het onzekere en heb dus een map genomen.
    Op 22-11 begon ik hefig te bloeden (net als menstruatie) en dit hield 3 dagen aan. Ook de dokter gebelt om te vragen of dit normaal was, en volgens haar was er niks ergs aan de hand.
    Nu zou ik dus 7-12 echt ongesteld moeten worden. Dit is nog steeds niet gebeurt. Op 10-12 een zwangerschapstest gedaan en die was negatief.

Kan het zo zijn dat die bloeding die ik had al mijn menstruatie was?

Heel erg bedankt alvast voor jullie antwoorden☺️

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

de bloeding is veroorzaakt door de MAP. En omdat je dus al een bloeding hebt gehad kan je menstruatie uitblijven of later komen

Reageren
    emma

Zal mijn nieuwe cyclus dan uit gaan van mijn bloeding na de MAP of zal ik ongesteld worden op mijn normale datum alleen dan een maand later?

Reageren
    John (moderator)

Dat zul je even moeten afwachten

Reageren
Reageer op: Niet ongesteld na MAP
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.