- Anoniem20 juni 2016 om 22:16
Beste,
Ik begin me een beetje zorgen te maken.
Mijn vriend en ik gebruiken een condoom als we sex hebben nu een tijdje geleden is die gescheurd. We hadden dit na een tijdje door dus hij is niet in mij klaargekomen maar al de rest is dus wel in mij beland(voorvocht, …). Dit was op de 8ste dag van mijn gemiddeld 28dagen durende cyclus
Ik gebruik geen pil dus na 36uur (feestdag tussen)heb ik de Morning afterpil geslikt (levodonna).Twee weken later heb ik (op dage 22, vroeger dan normaal) mijn regels gekregen. deze broken eerst percies niet door maar na 2dagen waren ze er helemaal, ze duurde langer dan normaal (6 ipv 4 dagen)en waren ook veel heviger (meer bloed).
Nu zo’n 34 dagen na het begin van mijn vorige ongesteldheid (door de MAP)heb ik mijn regels nog steeds niet. en ben dus ongeveer al 6 dagen te laat.
Is dit normaal, en tel ik verkeerd door te beginnen tellen van de vorige keer toen ze te vroeg kwamen door de Map of is dit normaal na het slikken van de map of moet ik me zorgen beginnen maken?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk info te geven maar dit kan misschien een beetje verwarrend zijn.
Mvg
A1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 juni 2016 om 22:30Het is best mogelijk dat door de map en de bloeding die daarop volgende, die dus heftiger was dan gewoonlijk, je menstruatie nu dus later komt of zelfs een keer uitblijft.
Reageren
Je zou voor de zekerheid natuurlijk een test kunnen doen