- Anoniem15 november 2015 om 15:49
Op 23-10-15 heb ik seks gehad en was de condoom gescheurd, we zijn toen gelijk naar apotheek gegaan en hebben een MAP gehaald, die ik binnen een half uur na de seks heb ingenomen.
5 dagen daarna heb ik een beetje bloed verloren dit duurde een paar dagen.
Op 5-11-15 had ik weer seks en weer was de condoom lek.. Ik ben toen op 6-11-15 om de MAP geweest. En heb ik de pil ingenomen ongeveer 12 uur na dat het gebeurd was.
We weten ook bij allebei de keren niet zeker of de sperma in me is gekomen maar ik heb voor de zekerheid de MAP ingenomen
Ik moest 13-11-15 ongesteld worden maar ik ben het nog steeds niet…
Is het normaal als je 2x de MAP geslikt hebt dat je dan later ongesteld word?
Is er een kans dat ik zwanger ben ?Grt
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 november 2015 om 15:58Ja dat kan heel goed…De MAP gooit de cyclus wel in de war. Zeker als die 2 x in zo’n korte tijd moet nemen. Dus gewoon even afwachten…
Reageren
De volgende keer goed de beschrijving lezen hoe een condoom moet worden gebruikt en kijken of de maat van de condoom goed is. Of minder wild te keer gaan……Anoniem15 november 2015 om 16:13John (moderator)
15 november 2015 om 16:25Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden.
ReagerenAnoniem16 november 2015 om 09:32Okeej dan wacht ik dat nog even af…
Maar acht u de kans groot dat ik zwanger zou zijn? Of denkt u dat het wel meezal vallen ?
Grt
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2015 om 10:22Dat is een moeilijke vraag. Ik acht de kans niet zo groot omdat je de MAP op tijd hebt genomen.
ReagerenAnoniem20 november 2015 om 07:37Hallo,
Ik wilden vandaag zwangerschap test doen. Alleen ik verlies nu bloed .. Maar lijkt niet echt dat ik ongesteld ben? Wat kan dit zijn?
En kan ik nu wel test doen??
ReagerenJohn (moderator)
20 november 2015 om 09:59Best mogelijk dat het toch je menstruatie is.
Reageren
Zoals ik al schreef, kan de MAP de boel in beetje in de war schoppen…