Zoeken Vraag het forum

Na MAP nog niet ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Op 23-10-15 heb ik seks gehad en was de condoom gescheurd, we zijn toen gelijk naar apotheek gegaan en hebben een MAP gehaald, die ik binnen een half uur na de seks heb ingenomen.

5 dagen daarna heb ik een beetje bloed verloren dit duurde een paar dagen.

Op 5-11-15 had ik weer seks en weer was de condoom lek.. Ik ben toen op 6-11-15 om de MAP geweest. En heb ik de pil ingenomen ongeveer 12 uur na dat het gebeurd was.

We weten ook bij allebei de keren niet zeker of de sperma in me is gekomen maar ik heb voor de zekerheid de MAP ingenomen

Ik moest 13-11-15 ongesteld worden maar ik ben het nog steeds niet…

Is het normaal als je 2x de MAP geslikt hebt dat je dan later ongesteld word?
    Is er een kans dat ik zwanger ben ?

Grt

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan heel goed…De MAP gooit de cyclus wel in de war. Zeker als die 2 x in zo’n korte tijd moet nemen. Dus gewoon even afwachten…
    De volgende keer goed de beschrijving lezen hoe een condoom moet worden gebruikt en kijken of de maat van de condoom goed is. Of minder wild te keer gaan……

Reageren
    Anoniem

Hoelang zou het kunnen duren voordat ik ongesteld zal worden?

Grt

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden.

Reageren
    Anoniem

Okeej dan wacht ik dat nog even af…

Maar acht u de kans groot dat ik zwanger zou zijn? Of denkt u dat het wel meezal vallen ?

Grt

Reageren
    John (moderator)

Dat is een moeilijke vraag. Ik acht de kans niet zo groot omdat je de MAP op tijd hebt genomen.

Reageren
    Anoniem

Hallo,

Ik wilden vandaag zwangerschap test doen. Alleen ik verlies nu bloed .. Maar lijkt niet echt dat ik ongesteld ben? Wat kan dit zijn?

En kan ik nu wel test doen??

Reageren
    John (moderator)

Best mogelijk dat het toch je menstruatie is.
    Zoals ik al schreef, kan de MAP de boel in beetje in de war schoppen…

Reageren
Reageer op: Na MAP nog niet ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.