- Anoniem8 april 2015 om 14:49
Hi,
Ik ben niet aan de pil en de condoom scheurde toen ik ongesteld was. Hierop heb ik een MAP genomen omdat de kans toch bestaat dat je zwanger kan worden. Het is nu 5 weken later en ik ben nog steeds niet ongesteld. Hoe kan dit?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 april 2015 om 16:40Een zwangerschap lijkt me niet echt voor de hand liggend. Tijdens de menstruatie kun je namelijk niet zwanger raken. Daarnaast had je de MAP nog genomen.
Is je menstruatie normaal wel altijd op tijd?
Reageren
Hoe oud ben je?Anoniem9 april 2015 om 19:20Hij is normaal altijd op tijd. Ik heb een test gedaan en ben idd niet zwanger.
Reageren
Ik ben achttien.John (moderator)
9 april 2015 om 19:30Het is mogelijk dat je cyclus een beetje van streek is door de MAP.
Reageren
Ga naar de huisarts en overleg het even met de huisarts. De huisarts zou iets kunnen voorschrijven om de menstruatie op te wekken.Anoniem9 april 2015 om 19:54Heel erg bedankt! Ik heb hem al eens eerder genomen maar toen kwam het eerder. Dus daarom vond ik het een beetje eng. Ik denk dat ik nog een weekje wacht om te kijken of mijn menstruatie komt en daarna zal ik zeker de huisarts bezoeken. Ik heb namelijk wel al buikpijn soms.
Reageren