- Mamavan229 december 2016 om 17:51
Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 20/11. Mijn cyclus is vrij regelmatig en heb geen onveilige sex gehad.Ik gebruik geen anticonceptie. In de eerste helft van mij stopweek waarin ik nog niet ongesteld was heb ik onveilige sex gehad en gelijk de volgende dag de MAP geslikt. Na een week iets bloedverlies maar niet noemenswaardig en een negatieve zwangerschapstest. Komt er nog een menstruatie of sla ik deze helemaal over. Graag jullie advies. Bedankt!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 december 2016 om 18:40Als je geen anticonceptie gebruikt, waarom zit je dan en een stopweek? Een stopweek heb je toch alleen maar als je juist wel anticonceptie gebruikt, de pil dus.
De MAP kan wel invloed hebben op je menstruatiecyclus. Je zult het dus even moeten afwachten
ReagerenMamavan229 december 2016 om 18:47Ik bedoel met stopweek de week dat ik gewoonlijk ongesteld moet worden.
ReagerenJohn (moderator)
29 december 2016 om 19:08Je zult je menstruatie even moeten afwachten. Ze kan best later komen door het gebruik van de MAP, of zelfs een keer uitblijven.
Reageren