- Anoniem20 oktober 2015 om 08:58
Hallo
ik ben op dit moment erg onzeker, 15 mei 2015 ben ik voor het laatst ongesteld geweest dus dat is nu dikke 4 maand geleden
ben al heel vaak naar de dokter geweest maart hij zegt dat het aan mijn overgewicht en stress ligt, maar ik vind het wel heel raar.
nou heb ik sinds 16 oktober 2015 licht roze bloed verlies gehad 2 dagen nu ben ik dus helemaal in de war ik dacht eerst ik ben ongesteld maar omdat het niet Door zet snal ik het niet meer
is er een kans dat ik zwanger ben? Ik een mijn vriend zijn hier al wel een jaar mee bezig.
Ik hoop dat iemand mis het zelfde heeft me gemaakt en mij van mijn onzekerheid kan af helpen.5 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2015 om 12:21Of je zwanger kunt zijn kan niemand je zo vertellen. Daar zul je dan toch een zwangerschapstest voor moeten doen.
ReagerenAnoniem21 oktober 2015 om 06:02Dat hebben mijn vriend en ik dus net gedaan maar is weer negatief
Reageren
dus snap er nu helemaal niks meer van.John (moderator)
21 oktober 2015 om 09:21Dan is het waarschijnlijk toch je menstruatie geweest.
Reageren
Je zou de huisarts om een bloedtest kunnen vragen.Anoniem128 oktober 2015 om 00:11Hoi ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ben gestopt met mijn pil. Cyclus 1; 25 dagen. 2; 35 dagen en nu 100 dagen. Gisteren heb ik 1x heel licht bloedverlies gehad. Dit was alles… Moet ik dit nu meetellen als menstruatie? Dus gewoon terug opnieuw tellen? Of wat is dit nu?
ReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2015 om 00:34Die vraag kan ik helaas zo ook niet beantwoorden. Het zou een menstruatie kunnen zijn. Misschien moet ze nog doorzetten.
Reageren