- Lena26 mei 2011 om 13:58
Hallo allemaal!
Ik ben al meer dan een jaar niet meer aan de pil omdat we al lange tijd aan het oefenen zijn.
Ik hoorde zondag 22 mei ongesteld te worden, inmiddels ben ik 4 dagen overtijd.
1ste dag overtijd heb ik een test gedaan, deze was positief!
Savonds weer een test gedaan en die kwam weer negatief eruit.. 3e dag heb ik smiddags weer een test gedaan en die was weer positief.. maar na de test ontdekte ik dat ik bruine afscheiding had.
Nu vandaag op de 4de dag heb ik een bloedtest laten doen, toen ik smiddags weer naar de wc ging zag ik dat ik weer bruine afscheiding in me maandverband had.
Toen ik me wou wassen kwam er ineens ontzettend veel bloed uit..Gewoon tot zwart aan toe (sorry!)Ik voel me zo verdrietig omdat ik nergens kan vinden wat dit moet betekenen, heb ik dan toch een miskraam? of is het ongesteld zijn?
Ik weet gewoon niet waar ik me gevoelens moet plaatsen.
Liefs,
Lena5 reactiesReagerenLena26 mei 2011 om 14:14Iemand? ik voel me zo verdrietig erover..
Reageren
We proberen het al zo lang en het is gewoon rot als je elke keer er teleurgesteld uit moet komen.brenda a26 mei 2011 om 15:02ik wil je graag troosten, ik weet hoe moeilijk dit is.
Reageren
het lijkt inderdaad op een vroege miskraam, je kunt niets anders doen dan afwachten.
loop je eigenlijk wel bij een gynacoloog? Is vruchtbaarheid getest? werk je met een Persona om de vruchtbare dagen te weten?
veel sterkte gewenst, BrendaLena26 mei 2011 om 15:20Heey Brenda,
Nee ik dacht na de bloedtest te wachten op een antwoord en als deze positief was naar de Gyn. te gaan.
Ik ben altijd vruchtbaar 15 dagen na mijn menstruatie..
Ik heb dit al eerder gehad, maar toen was ik niet zo lang over tijd.
Het is rot want je voelt je zwanger en de blijdschap als je test positief is en dan ineens gebeurt er dit.Het is ook de eerste keer dat ik dit zo mee maak vandaar dat ik ook zo emotioneel ben.
liefs,
Reageren
LenaTiany28 mei 2011 om 10:05Hallo Lena,
ik zou zeggen geef de moed nog niet op,
mijn man en ik hebben 7 jaar geprobeerd waarbij ik 4 miskramen heb moeten verwerken terwijl ik telkens al enkele maanden ver was… Ik begrijp dat het ontmoedigend is voor je, ik had hetzelfde gevoel maar uiteindelijk ben ik na die 7 jaar toch op natuurlijke wijze moeder geworden van een dochter en een tweeling. Probeer die druk van het willen zwanger worden van je schouders te halen; stress werkt echt in op je lichaam en hou de romantiek er een beetje in.
En een bezoek aan de gyneacoloog kan nooit kwaad.Sterkte!
ReagerenMimi28 mei 2011 om 13:02Dank je Tiany voor je oprechte steunende reactie. Lief van je! Wat superfijn dat het bij jullie uiteindelijk zo mooi gelopen is. Jullie zullen wel dubbel-blij geweest zijn, met de tweeling en met de succesvolle zwangerschap na zo vaak tegenslag te hebben moet incasseren.
Reageren