- JordhS19 oktober 2015 om 21:26
Hallo allen, ik heb een vraag.
Vandaag ben ik een week voor mijn stopweek ongesteld geworden. Ik zit in een 28e daagse cyclus.
Afgelopen zaterdag heb ik na het uitgaan de pil in genomen, maar heb daarna direct moeten overgeven (drank denk ik).
Is het erg om een week te vroeg ongesteld te worden? Ik gebruik de pil al 2 jaar en nooit problemen mee gehad.
Ik heb ook een vriend, en de laatste geslachtsgemeenschap was afgelopen woensdag.
Hebben jullie een idee waarom dit gebeurd? Of dat ik eventueel zwanger of iets kan zijn?
Groet
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 oktober 2015 om 22:36Die pil heeft dus niet gewerkt……Als het in de tweede week van de strip was is dat niet zo erg, maar kan wel de oorzaak zijn voor een doorbraakbloeding.
ReagerenJordhS20 oktober 2015 om 09:42Dank je voor je reactie. Het zou dus niet iets te maken kunnen hebben met zwanger zijn of iets anders?
ReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2015 om 12:26Als je een week geleden seks hebt gehad kun je onmogelijk al zwangerschapsverschijnselen hebben. Zelfs voor een innesteling zou dat nog te vroeg zijn…
ReagerenJordhS20 oktober 2015 om 12:32Aha oké. Het was afgelopen woensdag. En maandag werd ik ongesteld.
Bedankt voor de informatie! Stelt me gerust!
Reageren