Zoeken Vraag het forum

2 weken te vroeg ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • temprano

Dag,
    Ik ben al jaren gestopt met de pil, en ben super regelmatig in mijn ongesteldheid. Nu ben ik vandaag ongesteld geworden… 2 weken te vroeg!!!! Ik heb onveilig sex gehad, maar hij is niet in mij klaar gekomen. Wat zou dit kunnen betekenen???!!

17 reacties
    Reageren
    Anoniem

wat het betekent kan ik zo niet zeggen. echt veel bloedverlies?
    dat hij niet in je klaarkomt zegt dus niets, daar kun je ook zwanger van worden.
    Als je niet zwanger wil worden doe je nooit aan onbeschermde sex!

Reageren
    temprano

ja, veel bloed verlies, maar alleen maar voor een dag.
    Verer heb ik nergens last van, op een verkoudheid na.
    moet ik de dokter bellen denk je?

Reageren
    kimberly

heey ik ben een meisje van 16 en heb 1 week geleden onveilige sex met mijn vriend gehad hij is in mijn klaargekomen en het was in de periode van me eisprong nu een week later ben ik 2 weken te vroeg ongesteld kan het zijn dat ik zwanger ben? groetjes kimberly

Reageren
    #.melissa.#

heei.
    Ik ben 10 dagen te vroeg ongesteld te worden terwijl ik gewoon de pil slik.
    Ik ben begonnen met bloeden nadat ik seks met mn vriend heb gehad.
    Maar mijn bloed is gewoon felrood, het is nu 3dagen geleden en bloed nog steeds.
    Ik weet echt niet wat het is, maar vind het moeilijk om naar de dokter ofzo te bellen.
    Maar ben wel bang dat er iets mis is, want heb dit nog nooit gehad.

Herkend iemand dit? of weet iemand wat er is?

Reageren
    Anoniem
    beertje

Hey

Ik ben ander halve week te vroeg ongesteld geworden.Me bloed is verschillende kleuren. Zwart/bruin/licht rood. En heb dinsdag onveilig seks gehad en hij is in me klaar gekomen.wat betekend dit

Reageren
    Helpp

Hoii ik ben pas 12 bijna 13 en sinds mijn 11e al ongesteld ik ben de vorige keer op 26 mei ongesteld geweest en toen 7 dagen lang en nu 7 juni heb ik enorme buikpijn en zag ik een heel klein beetje licht rood in me broek waarschijnlijk word ik dus weer ongeteld maar te vroeg is dit erg?

Reageren
    John (moderator)

Nee, erg is dat niet. Maar wel vervelend natuurlijk.

Reageren
    Emy

Hallo! Ik ben een meisje van 17 en heb nog nooit seks gehad. Ik ben ineens 2 weken te vroeg ongesteld. Ik kan niet zwanger zijn, maar wat is het dan? Google maakt me niet veel wijzer

Reageren
    John (moderator)

Zijn je menstruaties normaal altijd precies op tijd?
    Op zich is het niet zo vreemd de eerste jaren dat je menstrueert, dat je menstruaties onregelmatig zijn

Reageren
    Emy

Normaal zijn mijn menstruaties erg regelmatig. Daarom vond ik het ook zo raar.

Reageren
    Emy

En ik ben al langer dan 5 jaar ongesteld..

Reageren
    John (moderator)

Even in de gaten houden zou ik zeggen. Dus de volgende menstruatie even afwachten. Als je er erg ongerust over bent kun je natuurlijk even naar de huisarts gaan

Reageren
    Emy

dank u wel!!

Reageren
Reageer op: 2 weken te vroeg ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.