- anoniem11 januari 2017 om 18:05
hallo allemaal. Ik heb een vraag aan jullie
ik werd op 17 december ongesteld. En 1 januari werd ik weer ongesteld , een hele week veel bloed. Ik heb ook pijn bij het plassen en eerst misselijk en buikpijn maar nu niet meer. Ik weet niet wat ik moet doen , ik ben bang dat het iets ergs is.
21 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 januari 2017 om 18:23Anoniem11 januari 2017 om 19:07Hey , ik ben 14. Nee niet altijd soms regelmatig maar nu meestal niet. 3 dagen eerder of 2 . Maar niet 2 weken
ReagerenAnoniem11 januari 2017 om 19:08nee ik slik niet de pil, vind mezelf daar eerlijk gezegd nog te jong voor
ReagerenJohn (moderator)
11 januari 2017 om 19:27Gezien je leeftijd, kunnen menstruaties toch best nog wel eens onregelmatig zijn. Dat is niet zo vreemd
ReagerenAnoniem11 januari 2017 om 19:45Kan er iemand aub reageren. Ik maak me echt druk
ReagerenAnoniem11 januari 2017 om 19:47nee inderdaad. Alleen ik vind het vreemd ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik weet echt niet wat ik moet doen en wanneer me menstruatie nu is
ReagerenJohn (moderator)
11 januari 2017 om 19:55Je moet je daar vooral niet druk over maken. Zoals ik schreef is dat gezien jouw leeftijd helemaal niet vreemd. Dat het de eerste keer is , doet daar verder niets aan af. Wanneer je volgende menstruatie is zul je even moeten afwachten. Normaliter over ca. 4 weken
ReagerenAnoniem11 januari 2017 om 20:02Ja maar ik had buikpijn en ik was misselijk. Ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben ofzo , want ik heb veel gelezen op internet dat het daar misschien mee kan te maken hebben. Zal ik een test moeten doen of? Want ik weet het niet. Ben ik nu 14 januari ongesteld , want ik was 1 januari dus eig gaan bloeden maar dat hoorde niet. Grote dank dat je reageert , zit hier al best lang mee.
ReagerenJohn (moderator)
11 januari 2017 om 20:21Heb je onveilige seks gehad dan?
ReagerenAnoniem11 januari 2017 om 20:25Nee, ik heb het altijd met een condoom gedaan. Maar ik ben daar bang voor weet niet waarom. Laatste keer dat ik het deed was 4 maanden geleden.
ReagerenAnoniem11 januari 2017 om 20:31en ik heb zeer bij het plassen , ja geen brand gevoel , maar bij mij vagina doet pijn. Ja ik weet niet of je een jongen bent of een meisje. Als je een meisje hebt, heb jij dit ook wel is gehad?
ReagerenJohn (moderator)
11 januari 2017 om 20:42Je vindt jezelf te jong voor de pil, maar niet voor seks? Er is geen reden om aan te nemen dat je zwanger bent. Ik denk dat je je vooral zelf aan het gek maken bent. Zoals ik al schreef, is het niet vreemd dat gezien je leeftijd je menstruaties onregelmatig zijn.
Voor de pijn aan je vagina, kun je naar de dokter gaan. Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen.
ReagerenAnoniem11 januari 2017 om 20:44Nou , het is dat me moeder me eigen te jong vind ervoor. Maar ik had het verkeerd geschreven of uitgelegd denk ik dan. Sorry daarvoor. Ja alleen ik vind dat 2 weken te vroeg ongesteld en 1 week naar me laatste nog steeds vreemd. Sorry voor mij vergissing
ReagerenJohn (moderator)
11 januari 2017 om 21:00Maakt niet uit hoor….Je moeder zou er waarschijnlijk anders over denken als ze wist dat je seksueel actief bent..
Als je er ongerust over blijft, ga dan naar de huisarts.
Reageren