Een andere menstruatie dan normaal. Help!

[size=4][i][color=#440000]Hallo iedereen,

Afgelopen weekend ben ik een week te vroeg dan eigenlijk moest ongesteld geworden, maar het was anders dan normaal.
    Het bloed was helder rood van kleur en was ook heel dun. Mijn vriend en ik zouden graag willen weten wat dit kan zijn.
    Weet misschien iemand wat er aan de hand is of wat we moeten doen?

Ik hoop dat jullie misschien meer weten en alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Mandy en C[/color][/i][/size]

Reageren

Is je menstruatie normaal altijd precies op tijd?
    Was het veel bloed?
    Gebruik je de pil of andere voorbehoedsmiddelen?

Reageren

Dit zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, hebben jullie onveilige seks gehad?

Reageren

[i][size=3]ja normaal ben ik op tijd en het was wel het normale bloedverlies als normaal en ik slik anderhalf jaar geen pil meer[/size][/i]

Reageren

[i][size=3]wat hier boven staat is ook van mij maar was vergeten mijn naam er bij te zetten.

ja we hebben in april nu een maand geleden onveilige seks gehad, maar ik hoopte eigenlijk niet dat ik zwanger was want ben daar op dit moment nog niet aan toe. ik ben namelijk nog maar 18 en wou wachten met kinderen tot mijn 22e

groetjes Mandy en C[/size][/i]

Reageren

Het is natuurlijk mogelijk dat je menstruatie een keer eerder is geweest.
    Maar een innestelingsbloeding is niet onmogelijk. Ofschoon dat normaliter wel minder bloed geeft dan de menstruatie. Er zit maar een ding op om zekerheid te krijgen: doe volgende week een zwangerschapstest.

Reageren

oké dank je wel daar waren wij ook over na zitten te denken maar het probleem is wij weten niet welke het beste resultaat geeft en welke het betrouwbaarste is

groetjes Mandy en C

Reageren

De testen die doorgaans bij de drogisten worden verkocht zijn allemaal betrouwbaar als ze worden gebruikt volgens de beschrijving.
    Het handigst en duidelijkste is wellicht de clearblue digital. Maar die kost dan ook 20 euro. Maar ook de goedkopere testen zijn betrouwbaar.

Reageren

oke dank je wel we zullen volgende week dan even kijken

heeel erg bedankt

groetjes Mandy en C

Reageren

Graag gedaan.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Een andere menstruatie dan normaal. Help!

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe