- Anoniem11 februari 2015 om 20:01
Hoi
Ik heb een vraagje.
Ik ben sinds vrijdag (5 dagen) gestopt met de pil na 4.5 maanden slikken op medisch advies dit doe ik al 2 jaar.
Voorheen werd ik meteen de volgende dag ongesteld ben het nu nog steeds niet.Nu..
Ben ik sinds zaterdag ontzetten misselijk vooral s ochtends en bij inspanning ook last van een weeïg gevoel in me buik.. Verder geen symptomen.. af en toe een menstruatie krampje maar niet t gevoel dat ik ongesteld wordt aangezien ik normaal doodziek ben van de pijn in me buik rug en benen.Ik heb een test gedaan vandaag en die zegt niet zwanger.
Ik ben de pil geen 1 x vergeten.
Zou t kunnen dat ik toch zwanger ben.. wat denken jullie?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 februari 2015 om 22:24Een zwangerschap lijkt me niet zo voor de hand liggend.
Reageren
Dat je menstruatie later is kan door het stoppen met de pil komen ook al heb je daar eerder geen last van gehad. Een andere optie zou kunnen zijn dat je een griepje onder de leden hebt. Ik zou gewoon even een paar dagen rustig afwachten.Anoniem15 februari 2015 om 22:13Een paar dagen verder en nog steeds geen enkele teken dat ik ga menstrueren 🙁
ReagerenJohn (moderator)
15 februari 2015 om 23:25Het stoppen van de pil kan dat veroorzaken. Je kunt natuurlijk ook even naar de huisarts als je het niet vertrouwt.
Reageren