Zoeken Vraag het forum

onzeker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • eli

hoi ik heb een vraagje!

eventjes geleden heb ik seks gehad en voorspel met mijn vriend, bij het voorspel hebben we wel naakt op elkaar gelegen enzo en is de penis wel in de buurt van mijn vagina gekomen, niet erin maar er was geen sperma. Tijdens de seks is hij ook niet klaargekomen en dat was met condoom en ik slikte toen ook geen pil.

-Ik heb dus zaterdag mijn regels gekregen en ben toen ook pas begonnen met de pil (denk ik toch want ik had al vanalles gelezen over innestellingsbloeding en dergelijke) maar mijn regels waren 2 dagen wel redelijk fel en rood vooral snachts, ook had ik fel krampen.

-De eerste en laatste dag van mijn regels was het buin bloed wat ik nogal verdacht vond.

-Nu vraag ik mij af of ik toch zwanger kan zijn van voorvocht ookal is het niet in de vagina terecht gekomen, misschien wel erop of er rond, en ook zelfs mijn zwangerschapstest was negatief op de dag dat ik mijn regels moest krijgen dus vrijdag, zaterdag heb ik ze gekregen.

Ik denk wel dat dit vrij onmogelijk is zelf maar toch ben ik ongerust, kan u een antwoord geven op alles waar een streepje bij staat?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Zo raak je toch niet zwanger

Reageren
Reageer op: onzeker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.