Zoeken Vraag het forum

Klaar mee help

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik ben een meisje van 14 ik ben al sinds me 13e in de zomer ongesteld. Bij mij duurt het altijd 1 week of iets korter is het raar als ik het gevoel gewoon echt heel erg zat ben om telkens maandverband te gaan verwisselen etc. Soms heb ik op school maar van 8:10 tot 14:00 uur les en dan heb ik gewoon nachtverband in omdat ik anders telkens moet verwisselen ik denk dan ook dat ik stink enzo maar ik ruik het niet en altijd als ik uit school ben ga ik mijn vagina altijd wassen met speciale zeep voor je vagina wat niet slecht is en dus laat maar zeggen geen zeep in zit. Ik hou het dus wel schoon achtersf, maar ik heb er soms echt geen zin in en ook vooral ik nog een heel leven voor me heb staan … Heeft iemand misschien nuttige tips om dit gemakkelijker en fijner te maken? Mvg

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zou eventueel tampons kunnen proberen. Soms is dat veel prettiger dan maandverband.
    Maar van 08.00 tot 14.00 uur niet verschonen als je een bloeding hebt is wel erg lang. Dat zou je eigenlijk niet moeten doen.

Reageren
    Anoniem

Het probleem is met tampons dat ik ze niet echt fijn vind …

Reageren
    John (moderator)

dan blijft alleen het maandverband over. Maar dat moet je dan wel regelmatig verschonen. Anders ga je het toch echt ruiken. En jij niet alleen….

Reageren
Reageer op: Klaar mee help
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.