- Yoy6 januari 2017 om 21:19
Heee, ik heb een vraagje… deze week merkte ik dat ik een soort van blaasje heb aan het begin van Mn vagina ingang wat bij seks erg pijn doet en dus ook seks onmogelijk maakt, ik weet niet wat dit is en ik durf er niet mee naar de dokter… heeft iemand van jullie hier ervaringen mee en kan dit een schimmelinfectie zijn ? Xxxx
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 januari 2017 om 21:39Die vraag is zo ongezien helaas niet te beantwoorden…Ga toch naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenYoy6 januari 2017 om 22:15Ja maar eigenlijk was het meer de vraag of er bij een schimmelinfectie blaasjes op kunnen treden
ReagerenJohn (moderator)
6 januari 2017 om 22:38Je hebt eigenlijk te weinig klachten voor een schimmelinfectie. Blaasjes komen eigenlijk niet zo vaak voor bij een schimmelinfectie.
ReagerenYoy6 januari 2017 om 23:26Want heb wel niet zo lang geleden week ofzo een schimmelinfectie gehad, jeuk was zo erg dat ik met een nat washandje tussen mijn benen moest slapen, veel brokkelige afscheiding en heel veel pijn bij het plassen… ik weet niet of het hier iets mee te maken kan hebben
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2017 om 00:08Ik kan er zo helaas niets over zeggen. Ga dus naar de huisarts
Reageren