Zoeken Vraag het forum

Afscheiding/stank

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben een meisje van 17 en ik heb al erg lang last van afscheiding en het stinkt echt heel erg! Ik was mijn vagina alleen met water.
    Ik durf ook niet naar de huisarts te gaan omdat ik mij heel erg schaam voor mijn vagina.. Heel erg!!!
    Wat moet ik doen? Of kijkt de arts er niet naar?
    Ik wil zo graag ervan af, voordat ik seks heb met mijn vriend wil ik het liefst ook altijd eerst douchen anders ruikt het allemaal niet meer fris.
    Help iemand mij aub!

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je ook last van jeuk? Zijn je schaamlippen iets roder van kleur?

Reageren
    Anoniem

Ik heb na m’n menstruatie echt heel erg last van jeuk, maar dan echt bijna binnen het gat. En m’n schaamlippen zijn niet normaal van kleur.. Donker, rood achtig ja

Reageren
    John (moderator)

Het is mogelijk dat je een schimmelinfectie hebt. Ik raad je aan om toch even naar de huisarts te gaan.

Reageren
Reageer op: Afscheiding/stank
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.