- Anoniem29 juni 2018 om 05:28
Hallo, ik ga al een tijdje met mijn vriendin, maar in de tijd dat wij samen zijn heb ik haar nog nooit laten komen. Ze lijkt wel elke keer op het punt te komen, maar dan is het opeens weg. Zouden jullie mij alstublieft kunnen helpen met dit. Ik wil haar ook kunnen bevredigen en niet voor mijn eigen eigendunk, maar voor haar. Ik neem alle adviezen aan!
Mvg, G.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 juni 2018 om 10:40Ik denk dat je dat vooral met je vriendin moet bespreken. Alleen zij kan je daar de beste tips voor geven
ReagerenCatootje29 juni 2018 om 16:51In elk geval haar vragen wat ze fijn vind. Wat ik zelf merk is dat als de man een paar seconden ophoudt het gevoel afzakt. Of als hij tegelijkertijd wil zoenen. Bij mij lukt het het beste als ik met één vinger tegen de achterkant van mijn vagina zit en de ander bij mijn clitoris. Het is immers een groter gebied dan dat speldeknopje dat je ziet; ook rond de clitoris dus. Niet alleen met je vinger dat kleine puntje maar een iets groter gebied bereiken. Ook lukt het het beste met m’n benen tegen elkaar. Weet niet hoe dat voor andere vrouwen is. Vaak willen mannen hun been ertussen maar vind ik niet prettig.
Reageren