Zoeken Vraag het forum

Na 39 dagen nog niet ongesteld!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik zet niet snel iets op internet maar ik wil niet onnodig naar de dokter gaan.
    Ik ben vorige maand (15 Augustus) ongesteld geworden dus 11 September als ik goed geteld heb zou ik het weer moeten gehad hebben.
    Nu is het de 24 September en ben nog niet ongesteld. Ik heb wel al 2 keer erge buikpijn gehad die ik normaal een dag voor de menstruatie krijg en ben sinds vandaag ook 3 keer bijna flauwgevallen. Ik kan niet zwanger zijn want ik val op vrouwen en maak mij toch best wat zorgen omdat wij over 2 jaar toch voor een kindje willen gaan…
    Iemand hier ervaring mee? Laat het mij aub weten. Ik probeer stress te vermijden en ik neem geen medicatie.
    Misschien dat ik eens bloed moet laten prikken bij de dokter, maar ik wil eerst eventjes kijken of dit al eens voorgekomen is bij iemand..
    Ps. Ik verlies de laatste tijd wel meer vocht, maar dat hangt af van tijd tot tijd.. Normaal is het meer wit maar nu is het meer aan de gele kant..

Alvast bedankt!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je? Is je menstruatie anders altijd op tijd?

Reageren
Reageer op: Na 39 dagen nog niet ongesteld!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.