Zoeken Vraag het forum

Bijna 2 maanden niet ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi, ik ben een meisje van 16 jaar en ik ben vanaf mijn 14,5 ongesteld geworden. Nu is het probleem dat ik het al bijna 2 maanden niet ben geworden, ik had nooit echt een hele regelmatige menstruatie maar toch wel elke maand. Ik heb wel vorige maand een beetje bloed in de avond gehad en de volgende dag wat bruinige afscheiding, daarna niks meer. Ik vertoon verder geen klachten van buikpijn of andere dingen, wel heb ik wat uitrekbaar slijm. Ik kan niet zwanger zijn want ik ben nog gewoon maagd. Ook heb ik een normaal gewicht en andere ziektes Zijn niet aan de orde. Het kan wel door stress komen want ik had deze maand mijn examens maar gelukkig ben ik geslaagd maar nog steeds niks. Ik hoop dat u mij kunt helpen.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

gezien je leeftijd kan jet best wel eens gebeuren dat je menstruatie later komt of zelfs een keer uitblijft.

Reageren
    Anoniem

Oke bedankt dus ik hoef me verder niet echt zorgen te maken?

Reageren
    John (moderator)

Zolang er geen andere klachten zijn, gewoon even rustig afwachten

Reageren
    Anoniem

Wat ik zo vreemd vond is dat ik 1 avond beetje bloedverlies had en daarna helemaal niks meer. Kan dat geen kwaad ??

Reageren
    John (moderator)

Nee, kwaad kan dat niet

Reageren
    Anoniem

Ik ben vanochtend ongesteld geworden en ik had het wel verwacht want had gisteren beetje rugpijn. Bedankt voor uw antwoorden

Reageren
Reageer op: Bijna 2 maanden niet ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.