- Anoniem2 juli 2018 om 16:36
Hoi, ik ben een meisje van 16 jaar en ik ben vanaf mijn 14,5 ongesteld geworden. Nu is het probleem dat ik het al bijna 2 maanden niet ben geworden, ik had nooit echt een hele regelmatige menstruatie maar toch wel elke maand. Ik heb wel vorige maand een beetje bloed in de avond gehad en de volgende dag wat bruinige afscheiding, daarna niks meer. Ik vertoon verder geen klachten van buikpijn of andere dingen, wel heb ik wat uitrekbaar slijm. Ik kan niet zwanger zijn want ik ben nog gewoon maagd. Ook heb ik een normaal gewicht en andere ziektes Zijn niet aan de orde. Het kan wel door stress komen want ik had deze maand mijn examens maar gelukkig ben ik geslaagd maar nog steeds niks. Ik hoop dat u mij kunt helpen.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 juli 2018 om 16:45gezien je leeftijd kan jet best wel eens gebeuren dat je menstruatie later komt of zelfs een keer uitblijft.
ReagerenAnoniem2 juli 2018 om 17:05Oke bedankt dus ik hoef me verder niet echt zorgen te maken?
ReagerenJohn (moderator)
2 juli 2018 om 17:18Zolang er geen andere klachten zijn, gewoon even rustig afwachten
ReagerenAnoniem2 juli 2018 om 18:48Wat ik zo vreemd vond is dat ik 1 avond beetje bloedverlies had en daarna helemaal niks meer. Kan dat geen kwaad ??
ReagerenJohn (moderator)
2 juli 2018 om 18:57Nee, kwaad kan dat niet
ReagerenAnoniem4 juli 2018 om 21:23Ik ben vanochtend ongesteld geworden en ik had het wel verwacht want had gisteren beetje rugpijn. Bedankt voor uw antwoorden
Reageren