Zoeken Vraag het forum

ongesteld zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey ik heb een vraag ,… mijn cyclus was helemaal in de war en toch heb ik onveilig seks gehad ik heb bewust mijn pil ni meer ingenomen omdat ik zwanger wou zijn,dus na de ses ben ik direct gestopt met de pil te pakken ,..nu ben ik ongesteld ,.. het is 3dage en half geleden ,..maar nu ben ik ongesteld :0 ben ik dan toch niet zwanger? Ik eet kleinere porties ma meer per dag,
    Nu normaal zou ik direct gaan testen maar ja vandaag zondag ,morge feestdag ,..kan niet meer zolang wachten,.., :/
    Dus pleasse help me! Alvast bedankt aan de vriendelijke mense diewille helpen

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Als je zwanger wil raken zul je het toch iets anders aan moeten pakken. Met de pil stoppen na de seks heeft natuurlijk geen effect. Dat je menstrueert is dus omdat je met de pil bent gestopt.

Testen voor een zwangerschap kun je pas 2-3 weken NA de seks. Normaliter op de eerste dag van de te verwachten ongesteldheid. Eerder heeft totaal geen zin.

3 dagen na de seks kun je geen zwangerschapsverschijnselen hebben. Het sperma heeft al 2-3 dagen nodig om via de baarmoeder de eileider te bereiken waar de eicel bevrucht moet worden.

Het lijkt mij dus zeer onwaarschijnlijk haast onmogelijk dat je nu zwanger bent.

Reageren
Reageer op: ongesteld zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.