- Anoniem13 september 2015 om 07:52
hey,
ik heb een tijdje geleden de morning after pil geslikt ik denk ongeveer drie weken.
en na bijna precies een week na het slikken werd ik ongesteld best heftig denk ongeveer 5 dagen,
maar dit was al de tweede keer in een maand volgens mij op 30/31 augustus,
maar mijn vraag is nu sinds die tijd ben ik niet meer ongesteld geweest want normaal word ik een beetje rond
de tiende ongesteld, ik maak me snel zorgen, nu dus ook betekend het dat ik zwanger bent of niet of moet ik een test
gaan nemen?ik zou uw hulp erg waarderen.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 september 2015 om 08:50Je menstruatie kan uitblijven omdat je al een bloeding hebt gehad op 30/31 augustus. Dat is dan een gevolg van het gebruik van de MAP
ReagerenAnoniem13 september 2015 om 09:24dus deze maand word ik niet meer ongesteld?
ReagerenJohn (moderator)
13 september 2015 om 10:52Dat weet ik niet. Dat zou inderdaad kunnen. Je zult het even moeten afwachten. De MAP schopt je cyclus wel een beetje in de war.
Reageren
Maar de menstruatie van 10 september zal uitblijven.Anoniem17 september 2015 om 19:18dus ben niet zwanger?
ReagerenJohn (moderator)
17 september 2015 om 19:44Die vraag kan ik natuurlijk niet beantwoorden. Ik kan niet in je buik kijken…als het goed is niet. Je hebt immers de MAP genomen.
ReagerenAnoniem19 september 2015 om 11:40maar ik ben al een week na de map ongesteld geweest dan kan ik toch niet meer zwanger zijn?
ReagerenJohn (moderator)
19 september 2015 om 12:07In principe kun je dan niet zwanger zijn.
Reageren