- Anoniem12 maart 2016 om 22:13
ik ben nu al 10 dagn ongesteld. ik ben nu al 2 jaar ofzo ongesteld . nu komt mijn probleem ik ben donderdag ongesteld weer geworden en heb de pil voor het eerst gebruikt donderdag. ik ben nu al een paar dagen klein beetjes ongesteld . ik maak me heel zorgen wat r allemaal aan de hand is enzo moet ik dat doen of gewoon afwachten en is dit dan gewoon normaal? heb dit nog nooit gehad altijd maar een weekje .
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 maart 2016 om 22:26Dat kan best als je met de pil start. Wacht gewoon nog even een weekje af en kijk hoe het dan gaat.
Je schrijft dat je al 10 dagen ongesteld bent en dat je donderdag met de pil bent gestart. Dan ben je dus niet op de eerste dag van de menstruatie gestart.Houd er dan rekening mee, dat de pil de eerste 14 dagen niet betrouwbaar is.
ReagerenAnoniem12 maart 2016 om 22:46de 1ste dag van mijn ongesteldheid dus die donderdag ben ik ongesteld geworden en die donderdag heb ik voor ht eerst de pil geslikt
ReagerenJohn (moderator)
12 maart 2016 om 22:55Aha
Zoals je het schreef had ik het anders begrepen. Je bedoelde dus donderdag een week geleden…
Zoals ik al schreef: bij het starten van de pil kan dat. Lees ook eens de bijsluiter van de pil
Reageren