- Anoniem27 september 2013 om 22:51
hoi ik ben al meer dan een jaar niet ongesteld geweest
is dat erg ik ben 24 jaar jaar eerst was ik wel altijd regelmatig het jaar daarvoor zat er wel elke keer een paar maanden tussen moet je daarvoor naar de huisarts
ik kan niet zwanger zijn3 reactiesReagerenTandor127 september 2013 om 23:22Even nog wat vragen.
Gebruik je nog andere medicijnen?
Reageren
Heb je nog andere aandoeningen cq ziekten?
Doe je aan topsport?
Wat is je gewicht en lengte?
Heb je buikklachten?Anoniem28 september 2013 om 21:40Gebruik je nog andere medicijnen?
Reageren
nee
Heb je nog andere aandoeningen cq ziekten?
nee
Doe je aan topsport?
nee
Wat is je gewicht en lengte?
1.70 90 kilo
Heb je buikklachten?
een paar weken geleden wel zeurende buikpijn helemaal onder in bij mijn buik en bij de laatste keren dat ik ongesteld was had ik meer buikpijn dan vroeger dacht toen dat door stress wasTandor128 september 2013 om 21:47Je bent al meer dan een jaar niet meer ongesteld.
Je hebt ook overgewicht.Er kunnen een aantal oorzaken zijn die je klachten kunnen verklaren.
Overgewicht kan je menstruatie beïnvloeden. Maar niet in die mate zoals dat bij jou het geval is. Tenzij je overgewicht wordt veroorzaakt door een schildklier probleem.
Een andere optie is dat er iets niet goed gaat met je ovulatie cq je eierstokken. Hierdoor is het mogelijk dat er dus geen eisprong plaats vindt. Dan menstrueer je dus ook niet. Dat zou je buikklachten ook kunnen verklaren.
Ik denk dat je er goed aan doet om je huisarts op te zoeken.
Reageren
Vraag om een bloedtest en laat schildklier, suiker en leverwaarden controleren.
Vraag tevens om een verwijskaart voor de gynaecoloog voor een onderzoek van je eierstokken en baarmoeder.