Zoeken Vraag het forum

Niet ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • meisje2009

Hoi!

Ik ben 20 jaar en het is al van maart geleden dat ik nog ongesteld ben geweest. Ik heb geen sex gehad, dus kan onmogelijk zwanger zijn. Ik was altijd al een beetje onregelmatig en werd maar om de 4 a 5 weken ongesteld, maar de laatste 3 keer ongeveer was het zelfs maar om de 6 weken ofzo. En nu is het dus al bij 3 maanden geleden.
    Ik heb een beetje schrik om er over te spreken, maar ik ben zowieso wel van plan naar de dokter te gaan als ik niet binnen enkele weken ongesteld wordt. Ik wou allleen even horen, of iemand hier er ervaring mee heeft en wat mogelijke oorzaken kunnen zijn, want ik ben echt wel ongerust.

Groetjes!

2 reacties
    Reageren
    beer

Hoi,
    Volgens mij kan het met stress of ongezonde levensstijl te maken hebben, wanneer je niet lekker in je vel zit kan je lijf hierop reageren door niet meer te menstrueren. Ook kan het een gestoorde hormoonspiegel zijn, dan moet je inderdaad naar de arts voor onderzoek.
    succes!

Reageren
Reageer op: Niet ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.