Zoeken Vraag het forum

Niet ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rosa

Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleem.

Ik ben niet ongesteld geworden deze maand, meestal word ik altijd rond de 28e van de maand ongesteld maar dat is niet gebeurd. Ik ben overigens 15 jaar, ik ben nog maagd dus ik ben niet zwanger. Ook heb ik nog nooit de pil gebruikt en ik gebruik geen andere medicijnen. Voor de rest voel ik me goed en gezond.

Heeft iemand een idee wat de oorzaak is?

Bvd ,

Rosa.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Gezien je leeftijd is het niet vreemd, dat je menstruaties zo nu en dan onregelmatig zijn.

Reageren
Reageer op: Niet ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.