- Cindy17 november 2012 om 09:32
Hallo allemaal,
Ik vroeg mij af of een bloedtest echt wel zo betrouwbaar was als ze zeggen. Ik ben vandaag 12 dagen overtijd, nog steeds geen menstruaties… Ik heb altijd al een korte menstruatie-cyclus van 25 dagen, en mijn menstruaties komen altijd stipt. Ik ben 3 dagen geleden bij de huisarts geweest voor een bloedtest en die bleek negatief, daarvoor ook 2 negatieve urinetesten.
Mijn arts zei dat mijn bloedwaarden in orde waren, er was niks abnormaals aan mijn bloed te zien, omdat ik mij ook afvroeg of ik eventueel in de overgang al zou kunnen zijn (ben bijna 39), maar dat blijkt dus ook niet te zijn. Ik vraag mij dus af waarom mijn menstruaties uitblijven. Ik heb de laatste 2 weken ook wel last van witte afscheiding en heb de laatste paar dagen een pijnlijk gevoel in de baarmoeder, niet zoals menstruatiepijn maar net als de pijn die je krijgt bij beginnende weeën…(heb al 3 kinderen, dus ik ken dat) ik vind het heel vreemd, heeft iemand ook zoiets soortgelijks voorgehad of wat moet ik doen? Ik word er een beetje gefrustreerd van… Groetjes2 reactiesReagerenThotje17 november 2012 om 09:55Hoi Cindy,
Ben je de afgelopen maand(en) ook veel afgevallen? Door afvallen kan het zijn dat menstruatie uit blijft.
Groetjes,
Reageren
ThobiasCindy17 november 2012 om 10:02Nee, ben niet afgevallen, of niet intensief gesport, geen stress ofzo… allemaal vragen die mijn arts ook stelde 😉 geen veranderingen dus, vind het daarom zo raar…
Reageren
Groetjes