Zoeken Vraag het forum

overtijd, maar 2x negatief getest toch zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Domi

hoi allemaal,

brandende vraag..

ik heb normaal altijd een cyclus van 24 dagen. Soms zit er een dag verschil in, dan 25 dagen.

nu zit ik inmiddels op dag 35… ik heb sinds 14 dagen zere en gespannen borsten en voornamelijk dan de tepels.

ik ben met vlagen misselijk, krampen voel ik ook af en toe en mijn buik staat uit. Ook moet ik om het half uur een nieuwe onderbroek aan doen doordat ik onzettend veel afscheiding heb!!

dit alles kunnen ook ongesteldheid klachten zijn, heb altijd zere borsten Rons mijn menstruatie, soms al bij de eisprong.

Heb op dag 28 en dag 30 een zwangerschap test gedaan beiden met ochtend urine, 1tje van clear blue en 1 van kruidvat .. allebei negatief!

Toch blijven de klachten/ symptomen zich aanhouden, heb de dokter gebeld op dag 31 en de dokte gaf aan dat het onmogelijk is om zwanger te zijn als je zwangerschap test negatief is. Negatief is negatief! Ik zei wat ik op internet had gelezen dat er gevallen bekend Zijn dat vrouwen toch zwanger bleken.. dat was volgens haar een grote fabel. Mijn menstruatie cyclus is volgens haar gewoon langer of slaat zich over deze maand, daar moet ik het mee doen Haha.

Nu vroeg ik me af, als je menstruatie uitblijft door wat voor reden dan ook ( zonder zwangerschap ) dan heb je toch ook geen ongesteldheid klachten lijkt me?

Ik heb nog wel een test van clear blue, twijfel of ik die morgen zal doe .

kan iemand mij even wat advies tips of ervaringen geven? Bedankt!

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan zijn dat je menstruatie kater komt…..dan kun je wel klachten hebben, maar dat betekend dan dat de menstruatie eraan zit te komen. Ben het niet helemaal met je huisarts eens over de zwangerschapstest. Het komt nog wel eens voor dat het HCG hormoon helemaal in het begin te laag is voor de DHZ test.
    “ik heb sinds 14 dagen zere en gespannen borsten en voornamelijk dan de tepels. ik ben met vlagen misselijk, krampen voel ik ook af en toe en mijn buik staat uit. Ook moet ik om het half uur een nieuwe onderbroek aan doen doordat ik onzettend veel afscheiding heb!!” Voor zwangerschapssymptomen is het wel echt nog veel te vroeg. En 14 dagen geleden kon je die al helemaal nog niet hebben. Doe over enkele dagen een nieuwe test.

Reageren
    Dmi

Dat klopt, maar dan zouden de klachten toch ook later moeten komen?

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat hoeft niet perse… de klachten zouden kunnen beginnen na de eisprong

Reageren
    domi

Oké Dankje!!

dan zou ik wel gewoon ongesteld worden of het slaat zich over deze maand.

stel dat t nog een paar dagen duurt voordat t komt? Dan schuift mijn volgende cyclus ook op? Of heb ik dan de ovulatie rondom dezelfde tijd?

Reageren
    Domi

en is mijn ovulatie dan ook op een andere dag geweest?

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik helaas zo ook niet beantwoorden. Dat zul je even moeten afwachten

Reageren
    Domi

ben zojuist ongesteld geworden.

Reageren
Reageer op: overtijd, maar 2x negatief getest toch zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.