Zoeken Vraag het forum

Toch zwanger? negatieve test?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniemxx

Hallo lieve mensen,

Heel mijn menstruatie is naar de klote, al een half jaar word ik standaard onregelmatig ongesteld wat de nodige stress meebracht. Maar elke keer onterecht.

Afgelopen maand was ik ineens anderhalve week te vroeg ongesteld. Ook was ik raar ongesteld, alleen bruin vocht. Deze maand ben ik juist te laat, 12 dagen om precies te zijn. In die periode van 12 dagen heb ik 3 testen gedaan. Allemaal negatief. Maar ik blijf heel erg twijfelen omdat mijn lichaam anders voel dan normaal, ik ben iets aangekomen, ik ben overdreven moe, buikpijnen en ben ik ook soms misselijk. (misschien niet zo fris maar vanochtend werd ik wakker in een zuurruikend en vochtig bed, overgegeven? Geen idee, daar kan ik me niets van herinneren) Ik dacht eerst dat dit zou komen doordat er ook de griep heerst, maar ik ga nu wel erg twijfelen..

Graag zou ik jullie mening hier over willen hebben,
    Liefs.

3 reacties
    Reageren
    DokterK

Je menstruatie wordt ook beïnvloed door stress. Heb je veel stress? Waarom ga je niet aan de pil? Is je menstruatie weer op regel.

Reageren
    anoniemxx

Ik heb aardig wat stress voor het zwanger zijn, daar zou het aan kunnen liggen. Ja het is inderdaad denk ik wel beter als ik aan de pil ga.
    Hoop dat ik over een paar dagen gewoon ongesteld word en dat al deze stress voor niets is geweest.

Reageren
    anoniemxx

Ik heb best wel vaak gelezen dat een test negatief testte terwijl een vrouw wel zwanger is. Vandaar dat ik zo erg stress, weet iemand of dit vaak gebeurt?

Reageren
Reageer op: Toch zwanger? negatieve test?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.