- Anoniem2 april 2015 om 10:52
Hallo.
Ik ben vandaag 12 dagen overtijd.
Afgelopen maandag een bloedonderzoek gehad maar die was negatief.
Ook al 4 testen gedaan (de laatste afgelopen zondag) die waren ook allemaal negatief.Ik zit wel aan de pil.
Maar heb een antibiotica kuur gehad voor een blaasontsteking.Ondanks alle negatieve testen heb ik zelf toch het gevoel dat ik zwanger ben omdat ik wel allerlei kwaaltjes heb
Veel witte afscheiding
Drukkend gevoel op maag
Last van borsten
Hoofdpijn
Vreemd gevoel in buik en af en toe in liezenIs het toch mogelijk dat ik zwanger ben?
4 reactiesReagerenAnoniem2 april 2015 om 11:00Het kan! Je moet toch nog een maandje even wachten en dan pas weer testen. Kan dat je door stress overslaat…misschien kan de menstruatie alsnog nog komen. Ik heb het zelf ook vaak meegemaakt.
ReagerenAnoniem2 april 2015 om 11:11Bedankt voor je reactie!
Ben jij ook op deze manier zwanger geworden?
Reageren
Of kwam je menstruatie later?Anoniem2 april 2015 om 11:29ik heb pas een positieve zwangerschap test gekregen na 8 weken zwangerschap dus ik weet dat het soms kan dure. Met een test. Ik zou even wachten en geen testen kopen want die zijn belachelijk duur. Ook heb ik vaak gehad dak bijna geen bloedingen kreeg door stress of de levenstijl die ik dan heb. Heb je stress of eet je anders?
ReagerenAnoniem2 april 2015 om 11:38Nee stress heb ik niet, het is op dit moment alleen vervelend dat we niks weten en ik eet ook niet anders dan normaal.
Weet ook niet zo goed of ik nu wel of niet weer met de pil moet starten.
Reageren
En of een bloedtest wel 100% gegarandeerd is.