- Verlegen meisje met vraag13 augustus 2012 om 15:04
hey iedereen,
ik ben een meisje van 13 en ben nog niet ongesteld,
maar overlaatst keek ik naar een film en in een scene waren mensen aan het vrijen, toen ik aan het kijken was kreeg ik een raar gevoel in mijn vagina, is dat normaal?
Ik durf dit aan niemand zeggen5 reactiesReagerenEmmeke13 augustus 2012 om 16:40Hallo meisje, dat is geen rare vraag hoor. Ik kan me van vroeger herinneren, dat wanneer ik op het rekstok zat en de schoolbel ging, maar ik als laatste naar de klas wilde, ik dan ook van die ‘spannende onderbuikgevoelens’ kreeg. Van die lekkere tintelingen. Ik begreep toen nog helemaal niets van seks, orgasmes of vaginaal gevoel, maar kennelijk werkt het bij jou heel gezond. Je raakt licht opgewonden en dat geeft die prikkelingen in je vagina. Heel normaal. Net als masturberen. nog vragen, stel ze gerust.
Groetjes
ReagerenKiki29 december 2012 om 13:49Dat is heel gewoon hoor, je begint gewoon zin in seks te krijgen.
Het is een idee om te gaan vingeren dan krijg je dat gevoel ook, tenminste als je het een fijn gevoel vindt….(ik wel 😉 ) hopelijk heb ik je genoeg geholpenVeel succes nog verder
ReagerenAnoniem29 december 2012 om 13:57Dat heet seksueel opgewonden raken.
ReagerenXxx30 december 2012 om 15:30Heei, dat heb ik dus ook….
ReagerenAnoniem30 december 2012 om 15:36Ja Kiki, dat had je al gezegd…
Reageren