Zoeken Vraag het forum

Nog niet ongesteld

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,
    Ik ben een meisje van 17. Ik heb voor het eerst seks gehad met mijn vriend, hij is ook 17. Vorige maand ben ik niet ongesteld geworden en ik ben het nog steeds niet. Ik had voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en daarop stond dat ik niet zwanger ben. Dan vraag ik me af wat het wel is? Ik maak me nogal zorgen. Ik had sinds vanavond verstopping en ik heb al een tijdje last van buikpijn en een borrelde buik. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik weet niet wat ik moet doen. Bedankt

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Gebruik je de pil?
    Heb je onbeschermde seks gehad?

Reageren
    Anoniem

Nee ik gebruik de pil niet. Ja ik heb onbeschermde seks gehad, normaal ben ik met alles heel voorzichtig, geen idee waarom toen niet.

Reageren
    John (moderator)

Misschien verstandig om dan toch maar even naar de huisarts te gaan en om een bloedtest i.v.m. zwangerschap te vragen.

Reageren
    Anoniem

Dat durf ik niet. Misschien komt daar wel iets ergs uit. Zou het erg zijn als ik er niks aan zou doen? Dat het vanzelf goed komt.

Reageren
    John (moderator)

[quote]Misschien komt daar wel iets ergs uit.[/quote] En wat denk je dat daar voor iets erg zou moeten komen? Hooguit de je misschien zwanger bent. Daar kun je niet voor weglopen als dat zou zijn. Sterker nog: Als je er iets aan wil doen heb je juist je huisarts nodig. En dan moet je vooral niet nog langer wachten.
    Voor het overige wijzen je klachten niet op ernstigs. Hooguit op obstipatie.

Reageren
    Anoniem

Je had geen bescherming en niet aan de pil? Geen menstruatie? :S ik weet het niet meef geen pil en geen bescherming tja wat moet er dan de sperma tegen houden? Testen doen het vaak niet. Je kan even kijken bij zwangeschap enzo voor de symptonen.. Is je vriend wel klaargekomen? En is je vriend hier ook van op de joogte gesteld? Het kan oriblemen voorkomen om het eerst te zeggen

Reageren
Reageer op: Nog niet ongesteld
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.