- Anoniem18 mei 2014 om 18:58
Hoi,
Ik ben een meisje van 17. Ik heb voor het eerst seks gehad met mijn vriend, hij is ook 17. Vorige maand ben ik niet ongesteld geworden en ik ben het nog steeds niet. Ik had voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en daarop stond dat ik niet zwanger ben. Dan vraag ik me af wat het wel is? Ik maak me nogal zorgen. Ik had sinds vanavond verstopping en ik heb al een tijdje last van buikpijn en een borrelde buik. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik weet niet wat ik moet doen. Bedankt6 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 mei 2014 om 19:33Gebruik je de pil?
Reageren
Heb je onbeschermde seks gehad?Anoniem18 mei 2014 om 19:45Nee ik gebruik de pil niet. Ja ik heb onbeschermde seks gehad, normaal ben ik met alles heel voorzichtig, geen idee waarom toen niet.
ReagerenJohn (moderator)
18 mei 2014 om 19:54Misschien verstandig om dan toch maar even naar de huisarts te gaan en om een bloedtest i.v.m. zwangerschap te vragen.
ReagerenAnoniem19 mei 2014 om 11:05Dat durf ik niet. Misschien komt daar wel iets ergs uit. Zou het erg zijn als ik er niks aan zou doen? Dat het vanzelf goed komt.
ReagerenJohn (moderator)
19 mei 2014 om 11:32[quote]Misschien komt daar wel iets ergs uit.[/quote] En wat denk je dat daar voor iets erg zou moeten komen? Hooguit de je misschien zwanger bent. Daar kun je niet voor weglopen als dat zou zijn. Sterker nog: Als je er iets aan wil doen heb je juist je huisarts nodig. En dan moet je vooral niet nog langer wachten.
Reageren
Voor het overige wijzen je klachten niet op ernstigs. Hooguit op obstipatie.Anoniem20 mei 2014 om 22:07Je had geen bescherming en niet aan de pil? Geen menstruatie? :S ik weet het niet meef geen pil en geen bescherming tja wat moet er dan de sperma tegen houden? Testen doen het vaak niet. Je kan even kijken bij zwangeschap enzo voor de symptonen.. Is je vriend wel klaargekomen? En is je vriend hier ook van op de joogte gesteld? Het kan oriblemen voorkomen om het eerst te zeggen
Reageren