- sarina8 mei 2012 om 11:43
hallo ik heb een vraagje. ik heb een cyclus van 28 dagen. en nou ben ik laatst intiem geweest met mijn vriend rond de 23 dag. sinds die tijd heb ik me 2x misselijk gevoelt maar ben gewoon op de 28ste dag ongesteld geworden.normaal ben ik 4 a 5 dagen best veel ongesteld en daarna word het minder maar nu ben ik wel ongesteld maar minder en bij dag 3 heb ik zoiets van er komt bijna niks meer uit. normaal gesproken kan ik toch niet zo laat mijn eisprong hebben en dan toch zwanger raken of wel ???? ik weet niet zo goed wat ik moet doen en een zwangerschapstest is nog te vroeg als ik het bereken.
wie kan mij hier mee helpen ???????1 reactieReagerenflappie8 mei 2012 om 12:37als je heel slim bent doe je gewoon een zwangerschapstest als je echt heel zeker wil weten of je niet zwanger bent, ik ken het probleem heel goed namelijk dan zit je aan het einde van je laatste pil en dan heb je een x gemeenschap maar ze zeggen dat in je laatste week van je pil er zo goed als geen kans is om zwanger te raken maar ja zeker weten doe je het nooit. dus wees verstandig en doe je zelf een lol en haal gewoon even een test als je niet zeker bent van je zaak..
groetjes carina
Reageren