- Anoniem20 januari 2020 om 19:15
Hallo, dus vorige maand heb ik onveilige seks gehad ik neem ook geen anticonceptiepil en het heeft maar enkele minuten geduurd. We hadden het op een dinsdag gedaan en donderdag ben ik de MAP gaan halen en 3 a 4 dagen later heb ik mijn maandstonden gekregen zoals gewoonlijk 6 dagen. Maar ik had toch nog een beetje schrik dat ik toch zwanger zou kunnen zijn dus heb ik deze zaterdag een zwangerschapstest genomen en was negatief was ook de dag dat ik men maandstonden moest krijgen. En nu vandaag (maandag) heb ik een licht roze slijm gekregen en daarna een beetje licht bruine en ik zou echt niet weten wat het zou betekenen. Zou iemand me kunnen helpen want heb een beetje stress.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 januari 2020 om 19:25Wanneer heb je nou de bloeding gehad en wanneer had je de menstruatie eigenlijk moeten krijgen?
ReagerenAnoniem20 januari 2020 om 19:31zaterdag moest ik mijn menstruatie krijgen maar na het innemen van de MAP 3 dagen later kreeg ik mijn menstruatie, hevige bloeding 6 dagen lang. Nu een maand later heb ik een lichte bloeding gekregen met slijm en paar uur later donkerbruin. Mijn menstruatie moesten zaterdag gestart moeten zijn ik heb eveneens een zwangerschapstest gedaan dat negatief was. Ik heb krampen in mijn baarmoeder en andere symptomen wat verwijzen naar mijn menstruatie maar toch maak ik mij zorgen.
ReagerenJohn (moderator)
20 januari 2020 om 19:44Het zal toch je menstruatie zijn die de klachten veroorzaakt. Maar die zou verder kunnen uitblijven door het gebruik van de MAP
ReagerenAnoniem20 januari 2020 om 20:32- Ik heb precies hetzelfde gehad, mijn menstruatie is toch na een paar dagen gekomen dus even afwachten
Anoniem20 januari 2020 om 22:05Bedankt voor jullie antwoorden en hulp! Hopelijk komen ze snel.
Reageren