Zoeken Vraag het forum

Zwanger of niet?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, dus vorige maand heb ik onveilige seks gehad ik neem ook geen anticonceptiepil en het heeft maar enkele minuten geduurd. We hadden het op een dinsdag gedaan en donderdag ben ik de MAP gaan halen en 3 a 4 dagen later heb ik mijn maandstonden gekregen zoals gewoonlijk 6 dagen. Maar ik had toch nog een beetje schrik dat ik toch zwanger zou kunnen zijn dus heb ik deze zaterdag een zwangerschapstest genomen en was negatief was ook de dag dat ik men maandstonden moest krijgen. En nu vandaag (maandag) heb ik een licht roze slijm gekregen en daarna een beetje licht bruine en ik zou echt niet weten wat het zou betekenen. Zou iemand me kunnen helpen want heb een beetje stress.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wanneer heb je nou de bloeding gehad en wanneer had je de menstruatie eigenlijk moeten krijgen?

Reageren
    Anoniem

zaterdag moest ik mijn menstruatie krijgen maar na het innemen van de MAP 3 dagen later kreeg ik mijn menstruatie, hevige bloeding 6 dagen lang. Nu een maand later heb ik een lichte bloeding gekregen met slijm en paar uur later donkerbruin. Mijn menstruatie moesten zaterdag gestart moeten zijn ik heb eveneens een zwangerschapstest gedaan dat negatief was. Ik heb krampen in mijn baarmoeder en andere symptomen wat verwijzen naar mijn menstruatie maar toch maak ik mij zorgen.

Reageren
    John (moderator)

Het zal toch je menstruatie zijn die de klachten veroorzaakt. Maar die zou verder kunnen uitblijven door het gebruik van de MAP

Reageren
    Anoniem
    1. Ik heb precies hetzelfde gehad, mijn menstruatie is toch na een paar dagen gekomen dus even afwachten
    Reageren
    Anoniem

Bedankt voor jullie antwoorden en hulp! Hopelijk komen ze snel.

Reageren
Reageer op: Zwanger of niet?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.