- Anoniem4 maart 2019 om 19:15
Hoi,
Ik ben in de maanden december, januari en februari steeds op de 18e van de maand ongesteld geworden. Betekent dit dan dat ik een cyclus heb van 30/31 dagen. Ik zou dan nu 6-7 maart gaan ovuleren. Ik heb vandaag de ellaone geslikt, heeft dit nog zin dan?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 maart 2019 om 20:21ja dat heeft dan nog zin
ReagerenAnoniem5 maart 2019 om 10:49Ik ben op 2 maart begonnen met het slikken van de pil. Heeft dit nog invloed op mijn ovulatie datum ?
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2019 om 10:56Als je de pil slikt heb je geen ovulatie
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2019 om 10:56Als je tenminste op de eerste dag van de menstruatie bent begonnen met de pil
ReagerenAnoniem5 maart 2019 om 11:05ik ben dus niet op de eerste dag van mijn menstruatie begonnen met de pil. Ik had 18 februari mijn eerste dag van mijn laatst menstruatie. Ik ben 3 maart begonnen met de pil. Ik zou volgens mijn cyclus dus 6-7 maart ovuleren. Ik heb vanaf  3 maart de pil elke dag geslikt. En heb op 4 maart de ellaone genomen.
Nu is mijn vraag of het starten met de pil invloed heeft op mijn ovulatie, of werkt dat pas vanaf de volgende maand?
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2019 om 11:50Dan is het mogelijk dat het nog geen invloed heeft, maar de ella-one zal dat wel hebben. Doe stelt een eventuele eisprong uit.
Reageren
Je bent in ieder geval pas weer beschermd door de pil NA de volgende stopweek