- Tessa19 juli 2018 om 06:40
Ik heb even een dingetje waar ik me zorgen over maak. Ik heb sinds gisteravond pijn in mijn linker onderbuik, wat trekt naar de zijkant van mijn buik en vervolgens door naar achteren naar mijn rug. Dit loopt gewoon door tot bijna in het midden van mijn rug. Maar, ik heb ook een kuur voor blaasontsteking afgerond (13-7) en nu ben ik bang dat het misschien nierontsteking is. Dan heb je toch ook flankenpijn? Ik moet wel ongesteld worden maar ik hoop echt niet dat deze pijn van mijn nieren is.
En nog zoiets; ik heb beredruif en d mannose en cranberry geslikt voor die blaas na mijn antibioticakuur. Ik kan niet goed meer herinneren of we seks hebben gehad tijdens de eisprong, tis niet ongewenst hoor als ik zwanger zou zijn. Maar beredruif is toch super schadelijk voor als je zwanger bent.. Straks heb ik een miskraam.. Ik hoor erg graag van iemand die antwoord kan geven op mijn vragen!
8 reactiesReagerenTessa19 juli 2018 om 08:48Ik heb ook een roze plek op mijn buik, maar misschien komt dat wel van een warme fles die ik vannacht tegen mijn buik heb aangehouden.. Of kan dat ook bloedvergiftiging zijn??
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2018 om 10:32Een bloedvergiftiging????? Waar denk je dan nou waar die vandaan moet komen. Dat is toch wel erg overdreven
ReagerenTessa19 juli 2018 om 11:14Geen idee ik dacht miss van mijn nieren ofzo. Maar kan de menstruatie pijn van je zij naar de achterkant van je rug lopen? En aan de zijkant van de rug? Het zit boven mijn linkerheup en dan wat naar boven..
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2018 om 12:17Menstruatie pijn is best mogelijk
ReagerenTessa19 juli 2018 om 12:29Tis gewoon omdat ik me zorgen maak over mijn nieren. Mijn plas is ook nog niet helemaal okee, zitten nog witte stukjes in.. Wat moet ik hiermee doen? Ik heb echt geen zin in nog een kuur voor mijn nieren.. Is dat überhaupt mogelijk na kuur voor blaasontsteking Tandor? Omdat het flankenpijn is. Ik twijfel..
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2018 om 13:26Ga dan naar de huisarts terug
ReagerenTessa19 juli 2018 om 14:23Pijn in rug is wat afgezakt. Voel het nog wel rond mn menstruatie gebied om het maar zo te zeggen. Denk je dat het mogelijk is dat ik na die kuur alsnog een nierontsteking heb dan? Of is dat wat onwaarschijnlijk? En dat die kleine stukjes nog van mn blaas zijn?
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2018 om 14:25dat is niet erg waarschijnlijk. Probeer eens wat geduld te hebben of ga terug naar de huisarts
Reageren